*avslöjad*
Men jag följer iaf bra serier!
Ja det vort konstigt om du följde serier du anser är dåliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*avslöjad*
Men jag följer iaf bra serier!
Jamen jag antar att det finns folk som följer exvis Paradise Hotel och ingen vid sina sinnens fulla bruk kan väl anse att det är kvalitet??Ja det vort konstigt om du följde serier du anser är dåliga
Jamen jag antar att det finns folk som följer exvis Paradise Hotel och ingen vid sina sinnens fulla bruk kan väl anse att det är kvalitet??
Jamen jag antar att det finns folk som följer exvis Paradise Hotel och ingen vid sina sinnens fulla bruk kan väl anse att det är kvalitet??
@Idahoe Funderar en del på roller hon inte träffat på tidigare, däribland fåret och magikern. Inget konstigt med det såhär första dagen. F ö in character som Dracula även om jag undrar över hennes egen referens till slängkappa kontra magikerns "kappvändande" (hennes eget uttryck).
Jag hade bara lite roligt åt det när jag sammanfattade lekenJag tycker att rollen är lite konstig. Om magikern blir lynchad av de "goda" så tar den med sig en ond i graven men på natten när de onda springer runt så vänder den kappan efter vinden och blir ond. Jag har svårt att förstå tankegången.
Ah förlåt, my mistake.Nope, det var inte mitt eget uttryck alls Det var Shaggy's.
Jag hade bara lite roligt åt det när jag sammanfattade leken
OTJag har en skitkväll. Bråkar med pojkvännen så tårarna sprutar just nu
Mår skit!!!
Och han åker till stockholm imorgon lch är borta till 6 timmar innan vi åker till thailand.
MY LIFE SUCKS!!!