Tycker btw att det är märkligt att det inleds med två röster på @Shaggy
Måste kolla närmare på dem känner jag.
Båda rösterna refererar till hönsdiskussionen. Jag tycker de är lite märkliga, helt OT, men det är dag 1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker btw att det är märkligt att det inleds med två röster på @Shaggy
Måste kolla närmare på dem känner jag.
...Jag påstod aldrig att det var en bra motivering...
Förresten, är inte du alltid ond i ulvlekar, även när du är god? Jag trodde det var en regel i Bukes ulvspel
Jag misstänker alltid dig, oavsett om du är med eller inte... Men just idag var min fundering om du inte brukar vara med aktiv när du är ond... Idahoe var betydligt mer misstänkt just ikväll...@Snurrfian Du skriver att du inte röstar på mig för att du fått en uppfattning om att jag är mer aktiv som ond - betyder det att du misstänker mig? Eller varför behöver du ett skäl för att inte rösta på mig?
Båda rösterna refererar till hönsdiskussionen. Jag tycker de är lite märkliga, helt OT, men det är dag 1.
Jag misstänker alltid dig, oavsett om du är med eller inte... Men just idag var min fundering om du inte brukar vara med aktiv när du är ond... Idahoe var betydligt mer misstänkt just ikväll...
Jag misstänker alltid dig, oavsett om du är med eller inte... Men just idag var min fundering om du inte brukar vara med aktiv när du är ond... Idahoe var betydligt mer misstänkt just ikväll...
Ja självklart kan det göra det, men vissa kan man se skillnad på beroende vilken roll de spelar.Fast det där med aktiviteten skiftar ju oavsett vilken roll man har?
Aktiviteten här hänger ju lite på vad som händer IRL.
Jag tex är mer aktiv när jag har en bra dag, och lite mindre när jag har en sämre för min hjärna orkar helt enkelt inte tänka dom dagarna.
Nej det var mer allmänt!Ah ok, jag funderade på om det var någon konkret misstanke som jag missat när jag läste leken.
Jag har nu läst igenom alla inlägg (igen!!) och reagerar mest på @bumpo . Bumpo är lite för rutinerad för att inte hänga med på magikerbeskrivningen - en lite laidback ulv? Svagt, jag vet men:
LenaH röstar på bumpo
Jag ser Idahoes negativitet mot silverkulor som värt att notera men frågan är om det betyder något eller bara tillhör den allmäna ot-svängen
Haha, jag skulle nog säga understimulans (hästlös sen två veckor) kombinerat med ett extremt leksug efter att ha åkt ut första dagen de två senaste lekarna!Det är något med @LenaH som triggar min magkänsla idag.
Det är något i formuleringen här, parat med att hon känns väldigt på och energisk. Klart hon kan vara på och energisk som god också, men det är något i hennes sätt som får henne att luta mer åt det onda hållet. Därför:
Mammas röstar på LenaH
Ja självklart kan det göra det, men vissa kan man se skillnad på beroende vilken roll de spelar.