Halloweenparty!!! (Ulvlek)

@Snurrfian Du skriver att du inte röstar på mig för att du fått en uppfattning om att jag är mer aktiv som ond - betyder det att du misstänker mig? Eller varför behöver du ett skäl för att inte rösta på mig?

Jag hade också gärna röstat på Kopppens kille om det var möjligt, hoppas att det löser sig för er!

Idahoe har i stort sett bara skrivit inlägg som är ot idag, kan bero på tidsbrist och att det inte finns mycket att gå på än men det kan också vara ett sätt att ligga lågt.
FiaM röstar på Idahoe

Jag har nu läst igenom alla inlägg (igen!!) och reagerar mest på @bumpo . Bumpo är lite för rutinerad för att inte hänga med på magikerbeskrivningen - en lite laidback ulv? Svagt, jag vet men:

LenaH röstar på bumpo

...Jag påstod aldrig att det var en bra motivering...:angel:

Förresten, är inte du alltid ond i ulvlekar, även när du är god? Jag trodde det var en regel i Bukes ulvspel:p

Nej alltså jag läser och läser utan att hitta något misstänkt överhuvudtaget, så det var inte ett klagomål. Ville mest ha et klargörande så att jag inte trodde att det var en annan motivering än det var. Den du angav kan jag inte kontra så mycket med direkt. :)

Det beror väl på vilken sida du själv står på... Har du något att erkänna? ;)

@Snurrfian Du skriver att du inte röstar på mig för att du fått en uppfattning om att jag är mer aktiv som ond - betyder det att du misstänker mig? Eller varför behöver du ett skäl för att inte rösta på mig?
Jag misstänker alltid dig, oavsett om du är med eller inte... ;) Men just idag var min fundering om du inte brukar vara med aktiv när du är ond... Idahoe var betydligt mer misstänkt just ikväll...

17:05 Lilltess röstar på Shaggy
21:12 Koppen röstar på Shaggy
21.18 Idahoe röstar på Mammas
21:35 Snurrfian röstar på Idahoe
21:38 FiaM röstar på Idahoe
21:38 LenaH röstar på bumpo

Shaggy II röster
Mammas I röst
Idahoe II röster
bumpo I röst

Båda rösterna refererar till hönsdiskussionen. Jag tycker de är lite märkliga, helt OT, men det är dag 1.

Ja, jag läste om dem nu. Tycker inte att Lilltess röst är något att säga något om, den är tidig och hon tar vad som gives, typ. Säger inget om hennes roll. Lite samma med Koppen. Inte lika tidig, men hon är upprörd och stressad, tycker inte att rösten är anmärkningsvärt i sammanhanget.

Jag misstänker alltid dig, oavsett om du är med eller inte... ;) Men just idag var min fundering om du inte brukar vara med aktiv när du är ond... Idahoe var betydligt mer misstänkt just ikväll...

Ah ok, jag funderade på om det var någon konkret misstanke som jag missat när jag läste leken. :)

Fast det där med aktiviteten skiftar ju oavsett vilken roll man har?
Aktiviteten här hänger ju lite på vad som händer IRL.
Jag tex är mer aktiv när jag har en bra dag, och lite mindre när jag har en sämre för min hjärna orkar helt enkelt inte tänka dom dagarna.

Fast det där med aktiviteten skiftar ju oavsett vilken roll man har?
Aktiviteten här hänger ju lite på vad som händer IRL.
Jag tex är mer aktiv när jag har en bra dag, och lite mindre när jag har en sämre för min hjärna orkar helt enkelt inte tänka dom dagarna.
Ja självklart kan det göra det, men vissa kan man se skillnad på beroende vilken roll de spelar.

Jag ser Idahoes negativitet mot silverkulor som värt att notera men frågan är om det betyder något eller bara tillhör den allmäna ot-svängen

Det är något med @LenaH som triggar min magkänsla idag.

Jag har nu läst igenom alla inlägg (igen!!) och reagerar mest på @bumpo . Bumpo är lite för rutinerad för att inte hänga med på magikerbeskrivningen - en lite laidback ulv? Svagt, jag vet men:

LenaH röstar på bumpo

Det är något i formuleringen här, parat med att hon känns väldigt på och energisk. Klart hon kan vara på och energisk som god också, men det är något i hennes sätt som får henne att luta mer åt det onda hållet. Därför:

Mammas röstar på LenaH

Jag ser Idahoes negativitet mot silverkulor som värt att notera men frågan är om det betyder något eller bara tillhör den allmäna ot-svängen

Iom att hon skrivit mycket om att hon är vampyr och levt sig in i den rollen känns det som att det är OT. Det skulle ju möjligtvis kunna vara en hint, men tveksamt tycker jag.

Det är något med @LenaH som triggar min magkänsla idag.

Det är något i formuleringen här, parat med att hon känns väldigt på och energisk. Klart hon kan vara på och energisk som god också, men det är något i hennes sätt som får henne att luta mer åt det onda hållet. Därför:

Mammas röstar på LenaH
Haha, jag skulle nog säga understimulans (hästlös sen två veckor) kombinerat med ett extremt leksug efter att ha åkt ut första dagen de två senaste lekarna! :p

Shaggy II röster
Mammas I röst
Idahoe II röster
bumpo I röst

Jag tänker nog också rösta nu, men vet inte alls hur jag ska rösta.
Jag tycker att bumpo sticker ut lite med sin kommentar om att först var magikern glasklar och sen så var det inte så glasklart som hon trodde - fast å andra sidan har ju alla nästan funderat runt den rollen, men det där var ett udda sätt att uttrycka det på.

Sen blir jag nervös av både Matmissbrukaren och Mammas och deras ickenärvaro. Matmissbrukaren har en dålig dag, liksom Koppen, det kan förklara saken. Mammas dök upp nu ;) med lite vettiga tankar och lite OT-snack. Känns inte som en kandidat att rösta på nu, jag tycker snarare att rösten på henne är lite udda - vilket även Snurrfian reagerat på, däremot så håller jag inte med henne om att mammas är si eller så som ond/god - Mammas är alltid svårläst och kan spela precis hur som helst är min erfarenhet.

Nu så droppade det in två röster på Idahoe med bara nån minuts mellanrum, jag tror att de skrevs nog oberoende av varann. Även en röst på bumpo droppar in, som känns rätt svagt motiverad, samtidigt som den som röstat varit ganska aktiv.

Just nu så skaver Snurrfian med sin diskussion om att hon kan läsa hur mammas är som ond eller som god - alltså det håller jag inte med om. Eller att man öht kan läsa ut om någon är ond eller god pga spelstil. Som Matmissbrukaren skriver - IRL spelar större roll än vilken roll man har. Och en rutinerad spelar har ingen stil som man kan hänga upp sig på sådär. Hon talar för mycket emot sig själv idag genom att först tycka rösten på mammas är skum och sen ...tja nej

cirkus röstar på Snurrfian

Ja självklart kan det göra det, men vissa kan man se skillnad på beroende vilken roll de spelar.

För info märker jag ingen skillnad på mig, och enligt feedback (:angel:) är det ingen annan som gjort det heller. Idag har jag varit frånvarande för att jag ställt om från nattrytm till dagrytm efter nattjobb, då sover jag hela dagen och har sedan för det mesta fullt upp. :)

21:46 Mammas röstar på LenaH
21:49 Lobelia röster på Idahoe
21:50 cirkus röstar på Snurrfian

Shaggy II röster
Mammas I röst
Idahoe III röster