Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du var otålig, det var ju bara 1991 inlägg i den förraJaja,jag gör det väl då
Ja vi behöver väl inte alltid fylla tråden till bristningsgränsenDu var otålig, det var ju bara 1991 inlägg i den förra
Jag vill också få mig ett nyp av nån snygging Det är ju trots allt jul! Men det lär väl inte hända. Inte ens ett ons om jag hade tagit mig ut på juldagen eftersom jag jobbarJag skickade precis in min uppsats. Nu får det bära eller brista känner jag. 4 år efter att jag skulle ta examen kanske jag faktiskt kan ta examen.
Jag har dessutom slagit in alla julklappar så nu är jag typ klar. Imorgon kan jag lalla runt i stallet halva dagen, innan jag åker till typ Sveriges finaste kille och får mig ett nyp innan jag åker vidare till kusinen som har uppesittarkväll med julklasspel.
Ingen ångest! Ingen ångest! Ingen ångest!
Haha så du vill också få dig ett julskjutI sann Buke anda kan vi väl dela på @Ramona s knullkompis
All is fair in love and war, men nu får ni hejda er!! Låt mig få njuta av denna lyckan en liten stund utan större konkurrens.I sann Buke anda kan vi väl dela på @Ramona s knullkompis
Nu ska du inte vara så kinkig,vi är lata så det är enklare att låna dinAll is fair in love and war, men nu får ni hejda er!! Låt mig få njuta av denna lyckan en liten stund utan större konkurrens.
Det finns gott om knullbara män i världen, man behöver inte sno någon annans.
Om han inte vill bli utlånad då?Nu ska du inte vara så kinkig,vi är lata så det är enklare att låna din
Hmmmmmmmmm,då blir det ju jobbigtOm han inte vill bli utlånad då?
Vad är det du vill ha? Bukefalister i samlad trupp löser det mesta om vi slår våra kloka huvuden ihop och använder oss av våra kontakter. Kanske är mannen i ditt liv min granne!Hmmmmmmmmm,då blir det ju jobbigt
Kolla på ebay är livsfarligt jag kollade för en stund sen och vips så hade "någon" lagt bud på lite saker.......Borde sova nu. Måste bara kolla en sak på ebay först.