Ta en bild på när du sitter i den, stillastående och utan stigbyglar så får vi se Jag tycker dock att den ser ut att vara alldeles för liten för dig.
Usch jag som tycker den är sjukt bekväm och tycker alla andra sadlar jag sitter i är obekväma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta en bild på när du sitter i den, stillastående och utan stigbyglar så får vi se Jag tycker dock att den ser ut att vara alldeles för liten för dig.
Japp...Håller med om att den ser för liten ut?
Har jag någonsin nämnt att jag avgudar den här hästen?
Herr Brun skall få på sig skorna imorgon och jag är så nervös. Har försökt att träna så mycket jag kan på att lyfta och pilla med hans hovar och ben och det har blivit bättre men så fort hovslagaren kliver in i stallet blir han som en vildhäst och befinner sig mer i luften än på marken.
Du ska inte bara pilla, du bör även knacka och slå lite på hoven när du har den i luften. Annars finns risk för att han inte accepterar när skon ska sömmas.
Har jag någonsin nämnt att jag avgudar den här hästen?
Ser så härligt ut @Nielaa!
Jag har verkligen saknat badmöjligheten i sommar när det varit så varmt. Hos mina föräldrar hade vi en fin badplats för hästarna inom rid avstånd. Här i småland e alla sjöar så steniga eller bergkant
Fasen lite avis bli man allt Sålde ju min dansande 08:a i våras.Han är inte bara fantastisk, han är FANTASTISK! Är faccinerad över hans lätthet i precis allt!
/ Lycklig tjej som ridit honom!
Så tråkigtStoet kollades idag igen, inte dräktig. Så det blir inget Ardurföl för min del.
Jo, fruktansvärt. Jag försöker låta bli att tänka på hur mycket pengar som kastats i sjön, kan jag säga... Det var ingen billig historia det här.Så tråkigt
Min nu sålda 08:a resorberade ju tidigt förra året så vet känslan...Jo, fruktansvärt. Jag försöker låta bli att tänka på hur mycket pengar som kastats i sjön, kan jag säga... Det var ingen billig historia det här.