Hall och färg.

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 57
  • Visningar Visningar 4 944
Bara spegeln kvar nu, och eventuellt ny matta? Älskar dock den jag har nu så ska känna efter ordentligt.
20220307_150354.webp

Vi har faktiskt också gult i vår hall, men i tapet. Jag tycker att det är fint i lite mindre rum och den passar bra till brunt :up:

Mäklaren (eller säljaren?) gjorde också ett försök stajla badrummet genom att plocka upp den gula färgen i badrummet (det syns inte riktigt på bild men det skar sig något grönjävligt på golvet och det färgade kaklet :nailbiting:)

1646719935468.webp

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
324
Senast: Sar
·
Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
902
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
889
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 672

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka