Hall och färg.

Bara spegeln kvar nu, och eventuellt ny matta? Älskar dock den jag har nu så ska känna efter ordentligt.
20220307_150354.webp

Vi har faktiskt också gult i vår hall, men i tapet. Jag tycker att det är fint i lite mindre rum och den passar bra till brunt :up:

Mäklaren (eller säljaren?) gjorde också ett försök stajla badrummet genom att plocka upp den gula färgen i badrummet (det syns inte riktigt på bild men det skar sig något grönjävligt på golvet och det färgade kaklet :nailbiting:)

1646719935468.webp

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
795
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Svartkatt
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat