Hall och färg.

Har avskytt tapeten ända sen jag flyttade in. Planen är att måla till våren, men jag är väldigt osäker på färg. Var inne på gult till en början, men det känns lite "svårt".

Kommer nog byta ut spegeln också till en med smalare ram.
Visa bifogad fil 86062
20210218_191810_620f7488ddf2b37dd1624ff7.jpg

20211108_145823_620f74a82a6b225a77a86937.jpg

Tapeten kändes verkligen inte särskilt du!

Såg att du älskar mattan - du skulle inte kunna tänka dig en vägg färg som matchar den? I min telefon ser rutorna blåa ut och tänker att det skulle kunna vara rätt snyggt 😊

Jag röstar för senapsgula väggar @pepp :love:

Sedan hade nog jag köpt sån här hallmatta på metervara i typ ljusgrått, lagt i hela hallen och skurit av vid köket. Hallmattan du redan har kan ju ligga ovanpå :) Kanske inte lika snyggt som nytt golv men jag tror det hade lyft på ett väldigt budgetvänligt vis!

dorrmatta-entrematta-entrada-svart-2.jpg

Har skrivit till min kompis, dom hade nog kvar av färgen, borde räcka till hallen!
Det var smart med mattan, jag tänker bara att den drar åt sig mycket damm och skräp? :o

Tapeten kändes verkligen inte särskilt du!

Såg att du älskar mattan - du skulle inte kunna tänka dig en vägg färg som matchar den? I min telefon ser rutorna blåa ut och tänker att det skulle kunna vara rätt snyggt 😊

Visst inte!
Jag gillar egentligen inte blått :D men det är nåt med mattan som faller mig i smaken...

Har skrivit till min kompis, dom hade nog kvar av färgen, borde räcka till hallen!
Det var smart med mattan, jag tänker bara att den drar åt sig mycket damm och skräp? :o
Håller tummarna!

Personligen tycker jag det blir mer lättstädat men det är kanske lite beroende på vilken sorts smuts som dras in? Vi har mest problem med kattsand och "utomhusgrus" från skor. På plastgolv bara får det runt och vidare in i andra rum. Damm har jag inte ens reflekterat över, tror vår vardagsrumsmatta är värre isf 😆

Vad tror ni, ska jag måla spegeln i samma färg som hallväggen? Vill egentligen ha en ny spegel men orkar inte lägga pengar på det.
20220305_114306.jpg

Senast ändrad:
Nä, då försvinner den ju mot väggen, tänker jag...

Håll koll på loppisar. Rätt vad det är dyker det säkert upp en fin spegel till bra pris :) !

Jag röstar för! Har målat hyllplan i samma färg som väggen här hemma, blev skitnöjd!

Den kommer ändå sticka ut iom mönstret, blir hur snyggt som helst!

Är du ändå trött på hur den är nu - måla om. Du kanske inte blir nöjd, men det är du ju inte nu heller :)

Åh, hade typ bestämt mig för att inte måla, nu blev jag osäker 😂 har till imorgon att bestämma mig.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
795
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Svartkatt
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat