Häjlp med namn till Kelpie valp (tik)

iska

Trådstartare
Behöver hjälp med att komma på namn till Kelpie valp (tik). Det ska börja på P och vara ganska kort (så man kommer att kalla hunden för det). Det jag kommit på är: Pi, Piri Piri, Piggelin, Piraya, Pila. Men alla har blitt under kända av min sambo. Så hjälp mig oerhört gärna...

Sv: Häjlp med namn till Kelpie valp (tik)

Behöver hjälp med att komma på namn till Kelpie valp (tik). Det ska börja på P och vara ganska kort (så man kommer att kalla hunden för det). Det jag kommit på är: Pi, Piri Piri, Piggelin, Piraya, Pila. Men alla har blitt under kända av min sambo. Så hjälp mig oerhört gärna...

Får man fråga från vilken kennel? *Nyfiken* :)

Peggy, Priscilla, Polly, Patricia, Plexi

Pexi eller Pippi. (Pippa skulle va ursött på en liten kelpie tik ju!) Min schäfertik heter f.ö Piraya :P

min bästa kompis när jag var liten hette Pella. det tycker jag är sött. annars kanske Puma, om det är en valp som på vallhundars sätt smyger sig på sitt byte.

Pila var fint ju!

Annars Polly eller Pärla?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 941
Senast: Otherside
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 724
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 872
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka