Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hahaha!!
Det var ju roligt. Var det någon som sa till dig att du inte skulle ha den eller kom du på det själv? Jag har bara haft en säkerhetsväst när jag red en unghäst som knappt var inriden. Men nu har jag ingen och tänker nog aldrig ha en. Fast jag får lite dåligt "samvete" ibland för att det känns som att jag borde ha en och att det är en billig livsförsäkring osv. Jag ska på ridläger nu i sommar och där ska vi hoppa i terrängen så jag kanske lånar en där.
hee hee... Min säkerhetsväst är för liten, så jag måste köpa en ny.... Den skall jag ha när jag rider ut (på galna tottos ), men skall nog köpa en som är godkänd för fälttävlan, för det vill jag gärna pröva på!
Jag fick min väst för massa år sen, när jag fortfarande red på ridskola. Jag hade den alltid, men en dag hade jag glömt den och var tvungen att rida utan. Jag ramlade av 2 gånger på 5 minuter! Så jag har en fix idé att jag ramlar av om jag inte har västen Men det har blivit bättre med det nu iaaf
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.