Sv: Haflingertråden del IV
Tack! Vilka underbara bilder och hästar . Vem är skönheten ovan?
Tack! Vilka underbara bilder och hästar . Vem är skönheten ovan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tog ingen bild på henne? Hade varit roligt att se hur hon har vuxit till sig, hon var ju så mager o tanig när hon kom.
Skönt att höra att hon har det bra,man vill ju så gärna att det ska bli bra. Men det kändes som hon hamnade hos rätt människa,urgullig tjej!
Carmen är wacker/L
*kl*
Jag har inte satt mig in så värst i när det är visning, kåring osv. på Ebbs/Fohlenhof eller vad det nu heter , och undrar nu när det är?
Maken och jag har ju pratat om att försöka komma iväg nästa år när detta är och även ta en tur till Pony Park men det kan ju vara bra att veta när .
Hur kan/ska man lägga upp en sådan här resa för att det ska bli så bra som möjligt, för någon som aldrig varit där ?
Hannie har också "fettnacke" min hovis är också orolig för hennes väl o ve.Fångvarning! Provade munkorg på henne men det funkade tyvärr inte, är inackorderad så jag har inte mycket att säga till om när det gäller hagesval heller./L
Jag har ju också försökt med munkorg, men den plockade hon av sig. Hittade den i hagen idag (har inte letat förräns nu). Den var absolut hel, och alla spännen var fortfarande knäppta. Hur hon har "slunkit" ur den vet hon bara själv...
I så fall är hon u.GeraVem var pappan?Gerry håll hårt i Gera, blir alla hennes avkommor lika vackra som Garbo, så är du lyckligt lottad!
Nu är det inte långt kvar tills jag officielt är ägare till denna grabben!