Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur klarade du att åka hem utan att köpa föl??? *imponerad*
Så nu är stallet snart fullt! uppdaterar med bilder, när dom kommit till ro och vilat upp sig..
Vi hämtade också våra två, Sidney efter liz.220/T Morgenrot och Fabriella efter liz.310/T Skorpion. Så duktiga, snälla och underbart söta. Väl hemma får de ett par dagar i karantän och ett ordentligt check av veterinären sedan ska de integreras i ungstoflocken. Mycket nytt för dessa små fölungar på 8 respektive 5 månader! Tyvärr har kamerat inte varit sammarbetsvillig så inga foton finns att dela med mig av! Sorry! Med 15 haflinger nu och 4 föl till våren vågar jag nog påstå att vårt stall också är fullt!Visst är dom!
Var och hämtade hem två idag! inte till mig utan till stallägarn..
sååå snälla och beskedliga, sniffa lite på rampen, sen klev dom på som om dom aldrig gjort nåt annat!
Så nu är stallet snart fullt! uppdaterar med bilder, när dom kommit till ro och vilat upp sig..
Tydlgen har någon ett problem......... Vill ni se bilder som jag tagit får ni leta er framVi hämtade också våra två, Sidney efter liz.220/T Morgenrot och Fabriella efter liz.310/T Skorpion. Så duktiga, snälla och underbart söta. Väl hemma får de ett par dagar i karantän och ett ordentligt check av veterinären sedan ska de integreras i ungstoflocken. Mycket nytt för dessa små fölungar på 8 respektive 5 månader! Tyvärr har kamerat inte varit sammarbetsvillig så inga foton finns att dela med mig av! Sorry! Med 15 haflinger nu och 4 föl till våren vågar jag nog påstå att vårt stall också är fullt!
Svår fråga! Hon liknar många av de haflinger som vi har i Sverige.En fråga till dig, och alla andra. Ser hon ruggigt överviktig ut, eller är hon "bara" i rundaste laget? Det är inte lätt att ha en lättfödd men ack så hungrig häst...