Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste bara dela av mig av min glädje, då jag precis har beslutat, vem som ska bli fodervärd på min gulliga guling.![]()
Det har varit en lång proces att först hitta intresserade, sedan svara alla telefonsamtal, avtala träff med några stycken och till slut försöka välja ut én bland 5 som man tror är bäst - inte lätt kan jag säga!
Helst skulle jag ju ha kvar honom själv, men omständigheterna gör att jag inte har tid med det, så nu hoppas jag att jag har gjort rätt val och att ingen har blivit ledsen - ibland har man ju önskat att man hade flera hästar att låna ut, så att man kunde slippa att göra alla trevliga människor besvikna.
Det ska bli så skönt att få honom nära igen även om jag inte själv kommer att ha hand om honom så ofta.![]()
Knapplånar litegrann...
Oj vad mycket ni skriver! Tack för berömmet av hästarna i alla fall.
Ungefär sådär var det för oss när vi lämnade iväg Queso också.
Att säga nej till de andra bra familjerna var inte kul, vi funderade på att börja föda upp hästar bara för att låna ut till fodervärdar.
Vi trodde att vi inte hade tid, men upptäckte snabbt att det inte alls går att vara utan en haflinger, så vi köpte oss en till.
Hoppas att det blir bra i alla fall!
Kanske skulle jag också söka en foderhäst istället för att köpa.Först prova på att ha en haflinger och verkligen lära känna rasen och dess historia och folket runt omkring rasen i Sverige innan man blir "fast"
Vad kostar det att vara fodervärd?
![]()