M
Mandiiz
Sv: Haflinger
Hehe .
Funderar på att hoppa lilla busan någon dag :P
De komme gå med full fart framåt ;P
Hehe .
Funderar på att hoppa lilla busan någon dag :P
De komme gå med full fart framåt ;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citat:
Hjälper gärna till sen och fixar med Skåneträffen! Fast det får bli lite varmare ute .
Ja vi måste försöka få ihop en ordentlig träff till våren!!! Kanske t.o.m ska börja fundera på datum redan nu??!
Såg att det var några av flingorna här som hade artros. Undrar om det är något som är vanligt bland Haflinger och om ni vet om det är ärftligt och dyker upp i vissa linjer eller så?
Jag vill också vara med.
God fortsättning och Ett riktigt gott nytt år!
Hoppas att vi ses i 2008 på något av de haflingerarrangemang
som förhoppningsvis blir till under det kommande året.
Jag för min del har avgett ett nyårs löfte som gör att jag lämnar
Bukefalos helt och hållet från och med i dag!
Är säker på att ni fortsätter att träffas här och utbyta tankar, upplevelser och erfarenheter om era goa haflinger.
Håll tråden positv och levande!!!!!!!
Tack för många trevliga stunder här på Bukes bästa tråd.
MVH
Pia
Nu senast så hamnade jag på en amerikansk sida med hur mycket nyttig information som helst.
Jag satt och kikade på foton m.m på gamla hingstar bla. och då står det bakom på en del (domestic breed), då kom ju en fråga; Vad betyder det?
Sedan har jag också lagt märke till skillnaden på typ av häst det är mellan de olika linjerna.
M linjen verkar vara av den tyngre sorten, A linjen är lättare i typen, W linjen varierade lite...är det så?
Det får du jättegärna vara!!!!!![]()
Antar att du besökt www.haflingerhorses.com! Mycket information finns där i alla fall.
För mig "ska" drömhaflingern ha en mörkröd fuxfärg, mjölmule, så lite vitt som möjligt och en enorm man!