VelvetQ99

Trådstartare
Är det möjligtvis någon som vet något svenskt företag som kan ta hem hackamore av denna model ?

stainless-steel-continental-hackamore.jpg

Sv: Hackamore

Letar också och om jag inte minns fel så såg jag det nånstans. Kan inte minnas var...

Sv: Hackamore

Du kan juh se vilka butiker dem samarbetar med så det är bara o ringa dem i din närhet o fråga om de kan ta hem ett sådant, brukar aldrig vara nån problem där jag handlar iaf, beställer ofta saker som inte finns i deras sortiment! Lycka till o hoppa du får tag på ett! :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har funderat lite på detta med hackamore. Det fungerar ju genom att det dras åt runt hästens huvud när man drar i tyglarna. Hur...
Svar
18
· Visningar
1 575
Senast: Badger
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världscupen i hoppning från Stuttgart. En anrik, utmanande deltävling som alltid brukar locka de främsta ryttarna – med flera svenska...
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III