C
cerrox
har en liten kille på 4,5 år som verkligen HATAR att ha transportskydd på sej, är inte direkt glad överhuvudtaget att ha något på benet alls. men det är säkert en vanesak? frambenen är ok att ha senskydd, lindor, boots mm, men bakbenen är det inte lika ok, där vill han helst inte ha mer än låga skydd & inte för klumpigt & då framförallt inte transportskydd. har försökt att vänja honom vid både låga & höga transportskydd, har haft på dom i boxen osv, men han tycker inte alls att det är något vidare kul, framförallt inte bak. för han bara sparkar i luften & håller på & grejjar. men då han är skodd så vill jag gärna 'klä på' honom något på benen iallafall som skyddar. sist hade vi senskydd fram + boots & heltäckande låga benskydd bak. det är ok för honom att ha det, men det verkar vara max.
hur tycker ni att jag ska göra förslag? räcker det med att ha det så som jag har det eller ska jag försöka på något annat vis? tips?
jag funderar på om man kanske kan ha transportskydden fram & kanske sådana heltäckande benskydd bak & kanske boots? fast det där med boots går nog inte bak kanske.
eller vad tycker ni? help me. ska iväg om en vecka & är fundersam på hur vi ska göra, är så rädd om hans små ben.
hur tycker ni att jag ska göra förslag? räcker det med att ha det så som jag har det eller ska jag försöka på något annat vis? tips?
jag funderar på om man kanske kan ha transportskydden fram & kanske sådana heltäckande benskydd bak & kanske boots? fast det där med boots går nog inte bak kanske.
eller vad tycker ni? help me. ska iväg om en vecka & är fundersam på hur vi ska göra, är så rädd om hans små ben.