H2O Mop X5?

Elinkan

Trådstartare
Nu har man ju fastnat framför TV.shop igen :angel: och blivit riktigt sugen på en H2O Mop X5.
Den verkar ju (såklart :p) väldigt bra men är det någon som har en som kan rencensera?

Hoppas hoppas hoppas :bump::bump:

Sv: H2O Mop X5?

recenssionen stämmer ganska väl överens med verkligheten.. Sedan ska man tänka på att effekten är väldigt låg på dessa maskiner, vilket innebär att det tar en jävla tid att generera ånga = rengörning tar en evighet.. speciellt när man har provat industrivarianter som är 3fas... men den största bristen är dock den skrämmande lilla vattenbehållaren.. att det tar tid får man väl leva med.. att den känns plastig är väl sant.. men frågan är om det spelar så stor roll när den används så sällan?

Jag upplever inte alls att det tar tid med ångan, min lille är otroligt snabb.
Jag är nöjd med den, städningen går otroligt mycket lättare.

Jag har förvisso föregångaren, men jag är jättenöjd!
Visst, det är ingen industri-maskin, men för ett vanligt hem räcker den utmärkt.

Vi har en bebis som precis börjat krypa, och det är jätteskönt att kunna få golven ordentligt rena utan att använda en massa skurmedel som hon sedan ska få på händerna.
Jag tycker det blir stor skillnad i renhet mot för att våttorka, men det tar något längre tid.

Har man en ren "hätta" på den tycker jag att det blir mindre vatten kvar och torkar fortare än om man våttorkar, jag brukar byta mellan våningarna så att jag städar ca 50 kvadrat per hätta.

Jag har parkett som ju inte få vara blöt nån längre tid. Vågar man testa en sån? Jag bor på 50 kvm, så det funkar ju :p

Köpte själv denna maskin och tycker att det är plast skräp. Den spyr ut massa vatten mer än ånga så man får gå efter med trasa. Man får fylla på vatten hela tiden. Vill starkt avråda från att köpa denna produkt

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 822
Senast: starcraft
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 463
Senast: Sedna
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Kattbilder #10