Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kommer få H**ks repgrimma i akryl, men går det att ändra storleken mycket på den ? Jag ska lixom ha den på en liten B-ponny
Och om det går, hur gör man ??
LillMalin har en poäng. De är inte heelt värdelösa men om du ska köpa en är det bättre att lägga ner lite extra pengar på en. Om du har en stor B-ponny kan den nog passa, men det är ungefär Cob storlek.
Haha, de e lugnt, ja vet att dem suger Men de är inget som ja kommer använda varje dag, utan kanske en gång veckan eller så.
Vart kan man köpa en repgrimma som passar en liten B-ponny welsh då ? Affärerna ja har kollat i har bara jätte grimmor är de bara de med stora westernhästar som ska få ha repgrimma .?
Aningens OT... men du kan/vill inte göra en själv då?
Har sett en hel del tips & guider på hur man gör det.
Då kan man ju också titta på bäst material & få perfekt storlek
Finns titt som tätt ute annonser på folk som gör måttsydda repgrimmor. Hööks grimma kommer bli alldeles för stor för din häst tyvärr. Bättre att lägga 200 kr på en bra grimma som passar. Vill du ha tips skicka gärna PM.
det är inte så att du i ett PM till mej kan skicka nån länk eller två där nån på ett relativt lätt sett visar hur man gör sin egen repgrimma? Har letat ihjäl mig, men hittar ingenstans :/
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Juridik & Ekonomi
Går lite i funderingarna att testa att ”extremspara” (enligt mig då, kanske även enligt andra?), och försöka leva på endast hälften av...
Hundavel & Ras Min med, bara så himla svårt att se något när allting är kolsvart mot vit bakgrund. Men jag tycker allt att det ser väldigt öppet ut
För...
Ekonomi & Juridik Ja det är sant. Värmland. Har hittat en tjej i Örebro som har arbetat mycket med sadeltvång och liknande som skulle kunna tänka sig ta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.