H**ks repgrimma

Hollister

Trådstartare
Jag kommer få H**ks repgrimma i akryl, men går det att ändra storleken mycket på den ? Jag ska lixom ha den på en liten B-ponny :p
Och om det går, hur gör man ?? :angel:

Sv: H**ks repgrimma

Nu kanske jag kommer låta lite uppnosig, sorry, my bad...

Men varför i hela fridens namn köper man en repgrimma från H**ks? De är helt värdelösa ju.

LillMalin har en poäng. De är inte heelt värdelösa men om du ska köpa en är det bättre att lägga ner lite extra pengar på en. Om du har en stor B-ponny kan den nog passa, men det är ungefär Cob storlek.

Haha, de e lugnt, ja vet att dem suger :p Men de är inget som ja kommer använda varje dag, utan kanske en gång veckan eller så.

Vart kan man köpa en repgrimma som passar en liten B-ponny welsh då ? :) Affärerna ja har kollat i har bara jätte grimmor :( är de bara de med stora westernhästar som ska få ha repgrimma .?

Aningens OT... men du kan/vill inte göra en själv då? :)
Har sett en hel del tips & guider på hur man gör det.
Då kan man ju också titta på bäst material & få perfekt storlek :)

Finns titt som tätt ute annonser på folk som gör måttsydda repgrimmor. Hööks grimma kommer bli alldeles för stor för din häst tyvärr. Bättre att lägga 200 kr på en bra grimma som passar. Vill du ha tips skicka gärna PM.

det är inte så att du i ett PM till mej kan skicka nån länk eller två där nån på ett relativt lätt sett visar hur man gör sin egen repgrimma? Har letat ihjäl mig, men hittar ingenstans :/

Kan inte du PMa mig om du har några länkar till hur man gör egen repgrimma? Har också letat ihjäl mig :grin:

Finns massor av tips/förklaringar på hur man gör i bukes egna trådar om att sy egna grejor:)

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 683
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Går lite i funderingarna att testa att ”extremspara” (enligt mig då, kanske även enligt andra?), och försöka leva på endast hälften av...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 786
Senast: grodan21
·
Hästvård Jag tänker att vad kan man så i hagen från juni och sen över sommaren. Vi släpper ju på bete och hans hage ska få vila och växa till...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 511
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar