Gurkmeja Och cortaflex?

B

brunette

Är det någon som ger både gurkmeja och cortaflex på samma gång? Eller blir det "kaka på kaka"? :)

Jag har gett cortaflex ca ett halvår och nu i väntan på att få hem nytt cortaflex tänkte jag ge gurkmeja...och funderar på om jag ska fortsätta med det även när jag får hem cortaflexen. Är det någon som har några idéer om det? Eller kan det bli FÖR mkt av något ämne då?

För om jag förstått det rätt kan gurkmejan även ha andra bra effekter...?

Är det någon som gett gurkmeja och som märkt några dåliga effekter av det, tex dålig/lös i magen?

Sv: Gurkmeja Och cortaflex?

Ger både gurkmeja och glucosaminsulfat och har gjort så i ca 2 år. Inte märkt några bieffekter. Cortaflex innehåller väl också glucosamin?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 851
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 447
Senast: lirco11
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 971
Senast: emma-vsm
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 642
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka