GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Martha. Jag lyfter på hatten... :bow::bow::bow:
GRATTIS!

Grattis även till Corminta och Isz

jättegrattis martha!!! vilka hästar du har :love:

och grattis alla andra också!

Grattis Martha, Corminta och Isz! Grattis även till alla andra som jag har missat!

Det här brukar jag verkligen inte göra, men nu lägger jag in ett litet grattis till mig själv för vår första uppfödning vann sin debut på Dannero idag!

Hot Hot
:love: :love: :love:

Semlan.JPG

Nu spammar jag tråden, men Hot Hot vann med huvan kvar på 18,0. :bow: :bow: :bow: Tycker det här var kanonkul! :banana: :banana: :banana: Det var ju nästan roligare än när man vinner själv. :D

Tack alla!
Jag grattar mig sjalv igen (i ratt trad den har gangen) med en ny vinst nu ikvall. Hings skrallet forlorade sin maiden 1.56,4 dock under annan tranare. Fin vart han och sen tyckte han det var dags att roa sig och forsokte betacka bade mig och sambon i test barn...

KL

Grattis Ballerina till dagens monteseger på Jägersro med Volym Sund!

Måååååååååånga längder...........:banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 137
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 377
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 448
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka