GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Ja grattis via för bövelen :bump: :bump:

Jag brukar också vara blygdsam ibland :D, det får man vara om ingen annan uppmärksammar...:p

Grattar mig sjalv till segern med (stora) lillhingsten i mandags.
Satt i vinnarhalet hela vagen utan ngt som helst utrymme att ta sig ut. Ca 50 meter fran mal oppnades en pyttelucka och han svepte de fyra framfor och vann med oppna langder. Nu far han en vecka ledigt sa satsar vi pa guld uttagningen i slutet av maj. Finalen gar for en miljon sa vi far se hur det gar da!

Fast trots att det ar kul nar de kampar och vinner blev jag anda gladast efterat. Han vagade inte ga genom tunneln till vinnarcirkeln men sa fort jag ropade pa honom kom han travandes med spetsade oron och halsen pa krum. Kanske att han tycker om mig lite iallafall - alskade gull ungen.

Stooooooooort GRATTIS till indyhope som tog en överlägsen kusk och tränarseger på Gävle idag med Global Indemnity till 40 gånger fläsket!

:banana::bump::bow::bump::banana:

Grabben min vann genrepet igar kvall. 1.55,4 sista 400 pa 27,3!
Gold elimination pa sondag. Laddar med hage idag - sov ihop han och jag en stund pa formiddagen idag.
Uppforde sig kanon igar men gillar inte outrider hastarna - never trust a white horse!

brukar inte vara inne här så ofta och skriva ..men nu har jag en andledning ... Dragon tooma vann igår :bump: på valla 15,5 am ... 50ggr pengarna och jag ides inte spela för han hade spår 11. :angel::devil:

*Kl

Bus pojken vann igar igen.
1.56 flat med tussar i och sug i bettet.
Trevlig tightener infor nasta veckas Goodtimes elimination.

Grattar vår fina gammelflicka Aquarelle som vann på Sundbyholm ikväll!!
Från 8:e spår 10,8 första 500, stack ifrån samtliga och vann med 7 längder!
Vad gör det om regnet öser ner?? Hon är så himla duktig och glad så man blir helt rörd!

:bump::banana::bump::banana::bump:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 149
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 439
Senast: lizzie
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 765
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka