GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis Lines till Karma Zet´s seger på Bollnäs nu i kväll. Snyggt!

Tystnadsplikt gäller tills 22.00 eller? ;)

Men stort Grattis Lines!!

:banana: :banana: :bump: Grattis Lines och Karma Zet!!! :bump: :banana: :banana:

smilies-330.png

Vad glada vi blir för er skull!! :bow:

Önskar vi på Överberga

AM

*KL*
Tusen tack alla. Så lycklig :laugh:. Vi har ju haft ett tufft år i fjol,men nu är Svarta Pantern fin :love:.

Nej men gud va roligt

GRATTIS Lines....det är du så jäkla väl värd detta

:banana: :banana:

Jag är fortfarande lite sur för att du inte förvarnat om att Karma skulle vara på TV!!!

Men jublade högljutt (ja sambon tror att jag är galen ja) när KARMA ZET rusade förbi och VANN :bump::banana::bump: Jag trodde först att jag hört fel, men när de nämnde namnet för andra gången fick jag ju lov att inse att det var den där söta varmblodstjejen jag hälsat på ett par gånger nu!

HEJA KARMA! Nu vet du hur det skall göras!!!

Att jag kört som en idiot hem för att se loppet efter Karmas där en häst jag känner startade behöver jag ju inte prata så högt om däremot...:angel:

Grattis alla här :bump:

Och grattis även till "vår" uppfödning
I Saw You som vann i går på Valla.

Liten har blivit stor :d

Denne kallade vi för "blixten" :D

blixtenvinter1.jpg

AM

MÅSTE JU SÄGA GRATTIS HÄR MED: TILL LINES OCH KARMA!! :bump::bump:

Pinsamt dålig koll man har.....:o

Jag kan ju berätta hur pinsam koll jag har. Jag hade helt missat att anmäla. Som tur var hade KF koll på det.

Jag kan ju berätta hur pinsam koll jag har. Jag hade helt missat att anmäla. Som tur var hade KF koll på det.

Oooops! Ja tänk så tankspridd man kan bli :p Fast jag tror ju inte du glömmer anmäla till det tilltänkta loppet nu, right? ;)

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 143
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 411
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 579
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka