Guldpremierad eller inte??

Precis! Visserligen har mitt ena sto fått 9:or på alla fem punkter men inte samtidigt. Men det är väl därför man är 'biten' och fortsätter att visa. Man hoppas på att nån gång få de riktigt höga poängen... :D

ja.. :D vi har ju hundar också (jakthundar iofs..) som vi ställer ut en gång om året på riksutställningen. Får man en etta första gången går man vidare, tvåa inte så bra och man går inte vidare, 3 är skitdåligt och man går absoulut inte vidare! ett svart band och man kan lika gärna skjuta hunden! vi har ett par bekanta som kom fram mtill oss, och pappa frågade "hur gick det för er hund då?" och dom svarade " jo, det gick jättebra! Hon kom trea..." :D sån e jag i poängsamman´hang hos hästar ungefär.. :D

:rofl: Vi har golden som vi visat på utställningar och jag fattade ingenting... Vi fick röda band på bägge hundarna och fattade ingenting! Äh, vi åker hem tyckte vi men då förklarade nån att det var ettor eller nåt sånt och att vi var tvungna att stanna kvar. Helsnurrigt med alla system! :)

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 493
Senast: Freazer
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 997
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar