Guldet blev till sand......

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
S

stally

Satt fast för länge,först utan pengar felfri på 15,1. :cry:

Nåja trav va iallafall inte galopp,bara trav.

Enligt gubben va hästen lika bra som förra gången,han hade alltså inte ens något att skylla på!

Däremot blir det dags med lite ombalansering,då han slog sig regält på ena bakkotan.

Idag hämtar jag hem honom från campen :)

Gubben är på väg till A.V. start ikväll!

Trav är trav som vi alla vet...

Man får glädja sig över att det var just trav alltså...

Lycka till nästa gång i stället. :)

/// ghost

Man behöver inte vara bra på trav! :)

O ikväll blev det skengalopp! :bump:

Tack endå! :D

Vi var ju skitlåga,men idahg hämtade jag och kompisen hem honom ,ååååå vilken fin häst!!! :bow:

Neej!!!! han trava klockrent!Som gubben sa,som ett lås! :banana:

Men turen var inte med oss,denna vecka,och idag tog vi hem han,det finns bara ett ord för den kusen,underbar! :love: :love: :love: :love: :love:

Jag har för lite tur för minigolf, så ni kan ju köra med att ni har för lite tur för trav... :p :smirk:

Menar du att det är dags för mig att ägna mig åt minigolf nu...... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Nejdå så lätt ger vi inte upp :D

har hittat nytt lopp :bump:

kanske det! har du funderat på den karriären? jag har nu helt gett upp tankarna på att bli minigolfproffs... :cry: :rofl:
hoppas pållen kommer med i det loppet då! själv kommer startlistan till Lunden imorrn... :crazy: snacka om att behöva plågas när det är anmälningar för utländska på fredagen!!! :mad:

Synd!
Var själv till Bollnäs med BR i Fredags och kammade hem en påse morötter :bow: Först utan... Dubbla galopper :bump:
Men ett steg framåt trots det, blev inte diskad och sen var det ju voltstart!
Gick nästan hela loppet i tredjespår, för när han travade gick det undan! :cool:

Fick man morötter där??!! det tycker jag va rätt!

Vi fick ju åka bergsåker t.o.r. och själa lite äpplen vid frukosten......... :D

Det är märkligt att vi alltid ska sitta fast eller som BR få gå i tredjespår,skit oxå!!!!!!!! :devil:

tummarna räckte inte... nu får vi se när nästa anmälningsbara lopp är... :(

O.k.,ryck upp dej du är snart med!!!!! :)

Prövar att hålla hårdare i tummarna nästa gång!!! :bump:

Vi anmäler på söndag.....

Jag tror jag anmäler till Lycksele......... :D

Då nyförvärvet klämmer 4kilo kraft om dagen........ :love:

Då åker man i alla fall inte hem lottlös!!!!!!! :banana:

O ikväll blev det skengalopp!
Ja... det kan man säga... :p ;)
Såg lite läskigt ut ett tag tyckte vi.. :crazy:
Jag får väl ta på mig skulden, för alla hästar jag spelade i fredags verkade ha större lust för Täby!
Ber om ursäkt! :smirk: ;)

Fast då får du vänta tills nästa år för de kör bara trav en vecka/år och den veckan har alltså precis varit :D Förresten har de inte så stenkoll på vilken ordning hästarna kommer i mål där. Då vi startade med två i samma löp, varav den ena var klart långt före den andra, så var det ändå fel ordningsföljd på dem i mål-alltså den ena hade gått en halvsekund fortare än den andra fast den var bakom :D
mvh jesse

Hej Humlan !!!

HahA! sKA MEDELA GUBBEN ATT DET VAR ditt fel att det blev skentur!!! :D

Han har fortfarande ont i armarna,han ser ut som en gorilla numera. :bump:

Hoppas du inte spela för m.k.t,då är det ju mitt fel.... :crazy:

Hade du najsit för övrig´??? :banana:

Liknande trådar

Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
4 174
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 677
Senast: Sonic76
·
Träning Jag var med en vän till hennes stall där hon har sin foderhäst idag. Jag hjälpte henne med lite sysslor och så. Pratade med lite folk i...
2
Svar
23
· Visningar
3 352
Senast: isabelledanza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud