Gulatävlingsboken vilket pg

Shaggy

Trådstartare
Jag kollade just upp vilket pg jag ska betala till för att beställa tävlingsboken. Problemet är att jag hittar två olika på förbundets hemsida. Vilket ska jag välja 70 63 54-8 eller 15 32 28-5. Jag har beställt boken tidigare och då valde jag fel nummer (så jag vet att bara det ena fungerar) nu minns jag inte helt säkert vilket det var och jag hittar inte paprena på det.

Sv: Gulatävlingsboken vilket pg

I proppen till sämsholm uppger de pg 15 35 28-5.....

Frågan är då om de bara hämtat pg nummret från ridsports hemsida utan att reflektera över att det finns olika nummer på olika sidor.
Om man går in på gren distans och väljer då går det till kan man läsa under

Tävlingsboken
och
Börja tävla

Någon som har beställt boken nu på sistonde som vet vilket dom använde.
Jag tror för övrigt att jag använde det nummer Sämsholm hade angivit i sin propp men jag är inte säker.

Sidan som heter "tävlingsboken" är uppdaterad i år och "Börja tävla" -04, så jag skulle gå på den tidigare. Alltså 15 35 28-5.

Det stämmer, förut var det Eva Borg som höll i Tävlingsboken, men nu beställer man direkt från SvRF.
Rätt postgironummer finner ni även i tidningen Distansryttaren.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 717
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 928
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 593
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka