Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kostar det 800 kr för att bara parkera bilen. Sen tillkommer allt det andra.
Precis.Det är billigt jämfört med om det varit här och distriktsveterinärerna. Då går bara att få hit dem på ca 1000 kr...
Betalar 250 kr per spruta här, jag gissar att den veterinären vaccinerar många hästar i grannskapet. Nu är det ett hästtätt område så resvägarna för veterinären är korta, jag gissar att hon tjänar bra på det och får en hel del arbete på köpet.
Oj va billigt? Vad tog de i resekostnad då?
Tror de tar 100kr. Men sen står jag mina veterinärer nära, så kan vara kompispris med.
Sist var det bara en spruta botulism plus kontroll av pälsätare. Kostade 700kr. Tyckte det var billigt med!
Red min häst till klinik för ett par år sedan, de vaccinerade influensa/stelkramp för 450 kr.Ursäkta om jag har missat detta någonstans i tråden... Men vad kan det tänkas ligga på att grundvaccinerna på klinik, att man åker dit och dom ger den i transporten? Min närmsta klinik är en evidensia och funderar på hur mycket man sparar jämfört att anlita någon som åker ut.