Grizzlys barnvagn

MsSleepalot

Trådstartare
Den babyproffsen har. Är den bra? 09ans vagn kostade ju bara 3000 hos babyproffsen och hade det jag vill ha hos en vagn. Men är den bra eller dålig?
Vill ha alla för och nackdelar om den vagnen:bump:
Grizzly_barnvagn.jpg

Sv: Grizzlys barnvagn

Vi har den vagnen. Bra och stabil, skön att köra. Bor i stan och kör mest på asfallt. Bra plats med förvaring under.
Vi har använt den i 2.5 månad.

Dock tycker jag den är klumpig att lyfta i och ur bilen, men det beror mest på våran bil ;)

Hmm vi bor i stan men finns mycket grusvägar, funkar det?

Funderar mellan denna eller Brio Kombi eftersom dom har hårdliftar som är enkla att ta med sig eftersom vi bor ett par våningar upp i lägenhet.

Räcker denna vagnen för 3000 till gruspromnader och ett syskon efter eller ska man lägga ut 5000 för en Brio Kombi?

Fler som har något att säga om Babytravel Grzzly vagnen?

Inga problem med gruspromenader, då den är ganska robust.
Vi bor en halvtrappa upp och jag bär oftast in henne i mjukliften, eftersom hon oftast sover efter att vi vart på promenad. Därefter tar jag in vagnen. Vi har vagnen inne i lägenheten.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 043
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 984
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 057
Senast: Squie
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama