Griffin islandssadel

em76

Trådstartare
Finns den på Hööks i Linköping?
Vi var på Hööks i Borås i söndags och där hade de den inte. Vi köpte en Griffin haflinger/cob dressyr 17,5" vid istället som ligger bra fram, om man lägger den ganska långt fram, men tyvärr trycker den bak. :(
Har islandssadeln samma form mot hästen, d v s är det troligt att även den trycker bak? Hur mycket vidare är den?

Sv: Griffin islandssadel

Förresten, kan man lämna tillbaks sadeln som är köpt i Borås i Linköping istället för Borås?

Sv: Griffin islandssadel

Ring och fråga i butiken om de har den hemma, men jag vet att man får lämna tillbaka i vilken som helst av affärerna, men man måste nog ha kvar kvittot. jag handlade i Kungens kurva och lämnade tillbaka i Sundsvall så det är helt OK

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 322
Senast: Mia_R
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 277
Senast: lillamy73
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 820
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 546
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V