Sv: Greyhound

Håller med om att det är för billigt.
Men det skulle inte förvåna mig att han är desperat att bli av med valparna. Själv har jag betalat 8000 lappar och 9000 lappar för mina greyhounds.

Oh, herregud. det måste vara fel pris. Det kan ju vara ett pris som är till för att folk ska nappa. Typ "skriv till mig jag säljer min hund billigt".
Fast jag skulle nog börja fundera på om det var ngt fel på hunden eller liknande om jag svarade på den.

Det står inget om att valpen är registrerad, är den utan papper och dom vill bli av med valpen fort så...

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 256
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 708
Senast: fixi
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: igbest
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 212
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras