Gravidmage, sexlust och Sambo

V

virrpANNA

Hur blev era pojkvänner, sambos, män under graviditeten? Min sambo har totalt tappat sexlusten. Han säger att han är rädd för att...tja.. komma åt bebisen under själva akten...

Vilket är frustrerande för mig, för min sexlust ökade!

Är det vanligt att killar tappar sexlusten?

Sv: Gravidmage, sexlust och Sambo

Haha...för osså var det precis tvärtom, min sexlust var nästintill obefintlig under båda graviditeterna, mendans sambon ville typ jämt... jobbigt. :crazy:

Hehe, ja, det kanske inte heller är så värst roligt :)

Min har helt klart tappat, vilket inte gör nåt för det har jag med :rofl:

Mys o kel är det däremot ingen brist på! :love:

Min har helt klart tappat, vilket inte gör nåt för det har jag med :rofl:

Mys o kel är det däremot ingen brist på! :love:

Så var det för oss med :D SOm min sambo sa, 'det är ju liksom redan upptaget därinne...' :rofl: Det var sparsamt med sådant under graviditeten, men å andra sidan gick det inte så ofta pga foglossningen heller ...

Min sambo har bibehållen lust. Förra graviditeten hade jag det också och var riktigt less på honom på slutet. Han hade bestämt sig för att sexvägra under december så att det inte råkade bli en färdknäpp, hade bf 26/12.

Denna graviditeten har han också sexlust, men inte jag :cry:. Väldigt tråkigt. Så det är inte mycket action här hemma. Eller nån lust kan jag nog uppbringa, men vi har inte riktigt lust på samma tider så det blir inget av det.

Ska man sammanfatta det hela så förstår jag att du tycker att det är jobbigt, samtidigt är det kanske inte hela världen att vara utan under en så pass begränsad tid.

Så var det för oss med :D SOm min sambo sa, 'det är ju liksom redan upptaget därinne...' :rofl: Det var sparsamt med sådant under graviditeten, men å andra sidan gick det inte så ofta pga foglossningen heller ...

Ja så känner jag mer än min sambo, det lixom är ju någon där :D

Han är nöjd med läget, han får vad han vill lite då o då ;)

ja, båda gångerna jag har varit gravid så har försvann exets sexlust nästan totalt på en gång han fick reda på att jag var gravid...

Min sambo är lika sugen som vanligt, och våra 'sexvanor' har inte ändrats(3-4ggr/v). Verkar inte ha ont av min gravidmage som inte är liten(v37+3):D.

Så jag/vi har nog haft tur.:d

Sambon har samma sexlust som vanligt.

Själv vet jag knappt vad sex är längre?:o Är totalt ointresserad, det är lixom samma känsla som att han skulle säga "du... ska vi ta och... skura ur ugnen;)"
Varför då?? :D

Jaja. jag tycks ju inte vara ensam om att ha tappat lusten i alla fall:D

Jag har ingen lust alls, och har inte haft någon gång. Dom få gångerna jag har haft lust så får jag så ont i magen under sexet så det ökar inte precis lusten till nästa gång. Pojkvännen har samma lust som innan, men har förståelse för att jag inte vill och låter mig ta insiativet om jag vill.
Tur att vi inte har möjlighet att träffas så ofta, då skulle det kanske bli lite jobbigt för honom :) (han bor 200 mil bort)

Min lust är den samma och än så länge tycker inte sambon att det känns jobbigt alls så vi kör på som vanligt ;)

Jag skulle bli galen om han säger att han inte vill, samtidigt får man ju acceptera läget och fixa det själv i sådantfall :)

Mitten:
I själva hålet/gången hoppas jag då inte att det är upptaget, för det skulle betyda att ungen är på väg ut och min knodd ligger då så högt upp att ingen snopp når dit :D

Senast ändrad:

Det har varit ungefär som innan för oss båda, fast inte riktigt såklart.
Sambon ville lägga av med missionären ganska tidigt, trots att jag insisterade på att det inte kändes i magen tyckte han att bebisen blev mosad av att han låg mot min mage. Vi hade sex ganska långt in i graviditeten, till vecka 36-37 nåt (han föddes i vecka 39) men sista gångerna blev det ingen penetration. Jag tyckte det kändes obehagligt, kändes trängre än vanligt och gjorde lite ont. Vet inte varför? Kanske inte lika våt som tidigare, jag vet inte. Man var ju ganska klumpig på slutet också, foglossningarna gjorde mig ganska orörlig också. Att vända sig liggande var ett helt projekt.

Mitten:
I själva hålet/gången hoppas jag då inte att det är upptaget, för det skulle betyda att ungen är på väg ut och min knodd ligger då så högt upp att ingen snopp når dit :D

Logik, vad är det? :D Hör inte hemma här iallafall :D. Är ju mer en känsla. Och det räcker ju för att sabba lusten :(. Plus att jag fick ruskiga sammandragningar av att ha sex :o Det var riktigt otäckt tyckte jag. Men jaja, nu är det över ;)

Ja haha jag förstår vad du menar, försökte bara vara lite rolig på kuppen:o:D

Alltså känns det fel så gör det ju det och man ska ju givetvis inte pressa sig till något som känns galet...

det går lite upp och ner eller ja för min del iaf... sambon är väl lika på som vanligt ;) men han har förståelse för att kroppen inte alltid vill som jag vill så det har blivit en hel del mindre..:crazy:

Logik, vad är det? :D Hör inte hemma här iallafall :D. Är ju mer en känsla. Och det räcker ju för att sabba lusten :(. Plus att jag fick ruskiga sammandragningar av att ha sex :o Det var riktigt otäckt tyckte jag. Men jaja, nu är det över ;)

Sammandragningar fick jag också när jag kom, riktigt stenhård mage några minuter. Det tog bort fokus lite från sexet för mig så vi såg till att jag kom sist som en avslutning på det hela. ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 403
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur