Graviditet VS Samlag

O

Orvar

Det är så otroligt olika från person till person, men hur långt fram i graviditeten hade ni samlag? Underlig fråga kanske men det hade varit intressant att veta hur ni har/har haft det. Hur är/var det med er lust etc?
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Hade det fram tills Rasmus låg så långt ner att man kände hans huvud ;) Blev dock mindre å mindre för jag fick så ont i främre fogen de sista veckorna.
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Jag tappade lusten i månad 5.. Innan dess var allt frid och fröjd. Men efter det hade vi sex 3 ggr under en period på 4 månader.

Men vi löste det på andra sätt, vi mös en hel del och det var egentligen bara själva penetreringen jag inte ville genomgå. Varför vet jag inte. Men sex är ju så mycket mer än bara att stoppa in den ;) Vi hade det trevligt på andra sätt istället..
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Vi hade det som vanligt hela graviditeten.
Ett par ggr i veckan. Sista gången var dagen innan sonen föddes.
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Jag ar i 7:e manaden med tvillingar och lusten och sexlivet ar precis som forut :) fast man far modifiera stallningarna litegrann :angel:
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Den berömda färdknäppen på alla 4 barnen timmarna innan första värkarna :o:p
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Med första var det i princip dagligen, fram till förlossningen (vi var såå nykära)

Vid denna grav har det blivit mer och mer sällan, nu är det nog ett par veckor sedan och sambon har erkänt att han tycker det är lite läskigt och att magen inte är så upphetsande.
Och jag lider inte för jag har heller ingen större lust längre!

Däremot har vi mycket mys och gos! :)
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Vet ej. Min sambo vägrade från det att magen började att puta. Han tyckte att det var läskigt helt enkelt att det fanns en bebis där inne! Men mycket mys och gos. Så illa är jag inte trots allt ;)
 
Sv: Graviditet VS Samlag

3 dagar innan han kom! :)

Vi hade sex någon gång varje vecka hela graviditeten, förutom några veckor just i början!

Jag hade mer lust i mitten av grav. som vanligt i slutet, och typ ingen alls just i början!
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Första tiden låg jag ju bara och kräktes så var inte mycket med sexlust då. Sedan blev det bättre, men nu i slutet så är jag inte så glad i sex längre heller.
Det är svårt att hitta ställningar där det inte gör ont, dessutom har jag fått utslag över hela kroppen som kliar och gör mig hemskt lättretlig.
 
Sv: Graviditet VS Samlag

I mitten av graviditeten kunde inte ens min sambo gå förbi mig utan att jag ville slita av honom kläderna :crazy:
Nu har inte jag alls lust längre, kan bli sugen när jag sitter och funderar på va jag vill göra m.m.
men när det väl kommer till kritan stängs allt av känns det som.
Men vi försöker ändå ett par ggr i veckan beroende på hur hans jobb vecka ser ut (jobbar 15-03)


Mia (v. 33)
 
Sv: Graviditet VS Samlag

GEnom hela förra graviditeten. I slutet flera gånger per dag ibland. :o Nu är jag i vecka 13 och är inte så sugen på att ha sex. Blir väl några gånger i månaden. NÄe sex känns inte så kul. Jag vill helst vara ensam ch ifred inte ha en massa händer överallt. :devil:
 
Sv: Graviditet VS Samlag

Förra graviditeten hade vi väl fram till ca 6 månaden. Denna gång har jag inte vart sugen alls så vi har nog inte haft sex på snart 6 månader.. vill inte ens bli pussad på. Lite jobbigt faktiskt..:crazy:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 489
Senast: McFlurry
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 144
Senast: Twihard
·
Fritid Nu är det dags för ytterligare ett favoritprogram. Stjärnorna på slottet drar i gång! Precis som i Så mycket bättre så vet man lite...
Svar
4
· Visningar
501
Senast: Lilla
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 907
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp