Sv: Gravid?

Och folsyra är inget krav! Jag köpte hem en burk med folsyra innan jag ens blivit gravid - den är inte ens öppnad ännu ;) (minnet räckte inte riktigt så långt... :p )

Och folsyra är inget krav! Jag köpte hem en burk med folsyra innan jag ens blivit gravid - den är inte ens öppnad ännu ;) (minnet räckte inte riktigt så långt... :p )

Okej, nu känns det lite lugnare :) Men åker nog och köper en burk i eftermiddag i alla fall.

Har bestämt mig för att berätta för min syster idag. Känner att jag behöver göra det, har haft ett helsikes humör på sistonde, kanske kan det här förklara det lite..:crazy:

Jag tror inte du behöver göra något VUL. Du vet ju på ett ungefär o det är ju vad de flesta vet. Om man får ett eller två ul som
Standard beror på vilket landsting man tillhör o allt sådant får du reda på vid i skrivningen hos BM. I tidig grav går inte alls det man äter o dricker över till fostret på samma sätt som senare så jag tror inte du ska vara orolig. Grattis o lycka till igen!

Jag rekommenderar aco gravidvitaminer, för den innehåller både järn, folsyra och annat bra! :)

Lite uppdatering.

Nu har vi bestämt helt att vi behåller. :laugh: Han säger att han är glad, jätteglad faktiskt. Han kommer att säga upp sig och flytta dom 75 milen hit. Imorgon får vi träffas för en hotellnatt också, hoppas att vi får en hel helg om 2 veckor, annars pratar vi ju i alla fall i telefon ett par timmar om dagen :o

Brösten är ömma som tusan, sova på mage är bara att glömma ;) På måndag blir det väl att ringa mvc och ordna inskrivning, spännande som tusan :love:

Vad roligt, GRATTIS!! :banana:

Jag skyller lite på gravidhormoner, men nu fick jag faktiskt ett par tårar i ögonvråna... :o

Faktiskt är det ju så... bara man hinner smälta det hela och vänja sig vid tanken så är de allra flesta barn välkomna, även om man hade tänkt sig något helt annat.

Vad glad jag blir för eran skull :)
Grattis och lycka till med allt! Hoppas att din blivande sambo får jobb snabbt så att det också ordnar sig.
Barn är underbara och snart har ni ett alldeles eget litet knyte :love:

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 748
Senast: Snö
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 912
Senast: EmmaW
·
Övr. Barn Kan någon vänlig själ berätta för mig om man är redo att skaffa barn eller inte ? För några veckor sedan när jag såg plusset på grav...
2
Svar
22
· Visningar
3 127
Senast: Petronilla
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 609
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama