Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om det jag kommer skriva nu är fel tidpunkt att fundera på, eller kanske helt rätt.. men jag kan faktikst inte låta bli...
Jag kanske märker ord.. men om han ska flytta till dig, så kommer inte DU ha nära till dagis utan NI.
Det kanske tar ett tag, men sedan är det nog dags för honom att vakna upp och inse att även han kommer behöva byta blöjor och ta samma ansvar som du.
Jag förstår honom att han är livrädd och att det kanske är ett sätt att "rädda sig" genom att prata om DIG och vad DU ska göra samt vad han ska slippa. Men någonstans måste han ju ändå förstå vad för ansvar det kommer innebära.
)
Vad skönt att det bara var ett skämt.. jag är lite gravid och är rätt duktig på att haka upp mig på detaljer
Ring till MVC och säg att du är gravid och att du vill träffa någon att prata med eftersom du inte riktigt vet hur du vill göra. Sen har dom koll på resten
För att kolla hur långt gången du är så gör man ett VUL (vaginalt ultraljud), det säger du också när du ringer dem.
Dom är oftast super snälla och trevliga på sådana där ställen och är vana vid att hantera stressade gravidingar så de kommer lotsa dig rätt
Megaångest idag. Har ringt mvc och fått numret till en kurator, som har teltid imorgonbitti.
Men det jag har ångest över är att jag har ju tagit theralen fram till igår, har det för att kunna sova och det är ju så milt att jag inte trodde det var nån fara, tanken hade korkat nog inte ens slagit mig! Tar inte varje dag, kanske 3 ggr/v och oftast mindre än en "standarddos"
Nu har jag alltså druckit lite under jul-nyår, tagit theralen och fortfarande inte en enda liten folsyratablett!! OM barnstackaren överlever så kommer den väl att ha 14 tår och 3 ögon nu