M

_MickiZ

Börjar fundera på om jag kan vara gravid?

Har superont i brösten (framför allt bröstvårtorna) och har haft det ett bra tag (brukar inte ha det innan mens).¨
Min pojkvän säger att mina vårtgårdar blivit större. Och mina bröstvårtor är oftast hårda..
Haft typ lite mensvärk i 3 dagar (har det vanligvis 1 dag).
Öm i nedre delen av magen, ryggen och neråt.
Känner mig svullen och uppblåst.

Dock är det inte dags för min mens än, men brukar inte ha det så här innan mens. De säger att man kan känna av en graviditet innan man fått försenad mens om man har fått barn innan (har en dotter på 9 månader).

Vad tror ni?
Är det värt att testa sig nu?:)
Är det något ni känner igen när ni var gravida?

Sist jag var gravid var jag öm i brösten, svullen och mådde illa, men man tycks glömma fort hur det kändes.
 
Sv: Gravid?

Glömde att skriva att jag blir lätt besviken och är väldigt lättirriterad :P
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 360
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 882
Senast: Tora
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 569
Senast: LiviaFilippa
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 908
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp