T
Tjejen
Hej! För ca 4-5 veckor sedan så fick jag mensvärk, en liten blödning, mådde illa och hade jätteont i brösten. Blödningen slutade rätt snabbt och brösten slutade göra jätteont, men mensvärken och illamåendet fortsatte. Jag blev också kissnödig hela tiden och byxorna började trycka på framsidan av magen, kan inte ha byxor som sitter åt knäppta när jag sitter ner. För en vecka sedan så köpte jag ett graviditetstest på apoteket och kollade om jag var gravid, men det var negativt. Men jag har fortsatt att må likadant och jag känner mig varm ofta, tror att min kroppstemperatur har ökat lite. Jag har även varit väldigt trött de senaste veckorna.
Jag äter minipiller, men har inte varit så jättebra på att ta dom varje dag, har missat lite ibland. Men nu undrar jag vad ni tror, kan jag vara gravid ändå? Eller är det något annat?
Jag äter minipiller, men har inte varit så jättebra på att ta dom varje dag, har missat lite ibland. Men nu undrar jag vad ni tror, kan jag vara gravid ändå? Eller är det något annat?