D
Deronia
GRATTIS JEANETTE (AJANO) TILL DITT ANDRA BARN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!!! Efter sjutton sorger och besvär kom han äntligen, nu ska jag bara återhämta mig från operationen.
3570 g och 51 cm lång var han, den lille. Ska heta Wiggo Viking, andranamnet med tanke på hans strapatser inne i magen innan han äntligen kom ut hel och frisk.
Ja kom snart! Innan han hinner bli fyra år och hamnar i trotsåldern som sin underbara storebror...
Hmm tror inte du har träffat honom på ett tag va? Han är en riktig liten , men vi älskar honom ändå!! Nej skämt åsido så har det inte varit så lätt för honom heller, när mamma och pappa har fått åka akut till sjukhuset dagtid, kvällstid, nattetid och inte bara en gång...
Hans dagisfröken berättade att när de åt lunch för en vecka sen började han gråta och var jätteledsen och sa att han saknade pappa. Jag har ju varit sjuk så länge nu och det har varit jävl... jobbigt med allt, man ska ju på nåt sätt orka med hästar, hundar och familj ändå.
Men nu har vi lyckats bli av med hästarna en tid för att kunna koncentrera oss på familjen.
Willy har ju alltid avgudat dig för att du leker och busar med honom, han älskar ju det, pratar mkt om sin Sandra.