Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

[¤]

Grattis till (min) Terminator som kom trea på Eskilstuna (lopp7) ikväll. He's back!

GRATTIS TIFo OCH TERMINATOR;TJOHOOOOOO:bow: :bump: :banana: :bow: :bump: :banana:

Och grattis härliga LEFFE:bow: :bump: :banana: :bow: :bump: :banana:

*Lånar*
Grattis till gänget runt VIKTOR PÅ ÄNG .. andra raka V75 segern idag... han är så duktig..."min" lille kille..:love: :love:

Nu kan jag inte hålla mig längre....
Royal Street vann i går!!!:banana: :banana:
Han va verkligen ur duktig!!!! Hoppas att all otur har släppt nu.

Och GRATTIS jari till BR:s 2:a placering...

15 ggr på platsen... :eek: :eek:

Grattis Giffan också så klart... Jag har inte varit så med på travsidan sista tiden...

0473.gif
GRATTIS Jari till 2:a platsen
0474.gif

Körorder om ett felfritt lopp, eller??

NinasApache skrev:
0473.gif
GRATTIS Jari till 2:a platsen
0474.gif

Körorder om ett felfritt lopp, eller??
Tack alla!:bow:

Japp "hyttade" med fingret och sa: Vad som helst men inga bokstäver!:D

Har sett filmen ett par ggr nu, och han gav verkligen hästen ett kanonlopp lugnt o fint! (Inte sista gången han körde:p )

:bow: :bow: Måste gratulera Peak till 6: priset i V-75 finalen i Måndags!! 9:e starten i deras regi!! Och den hästen var inte bra för ett 1/2 år sedan!!:bow: :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
23
· Visningar
1 496
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
34 35 36
Svar
718
· Visningar
8 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka