Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Grattis till er skötare som fick med era damer i Stochampionatsfinalen! :love:

Grattis även till Humlibumlan och Right Overs fina 4:e placering i kvalet. :bow:
15.7 på distansen, var det rekordsänkning?

tack ska ni ha! grymt nöjd hon har adrig gått från ledningen innan men ingen ville ju ha ledningen trots hon tog upp ;) jttanöjd som sagt :D

Jag skickar också ett stort grattis till TJT och Domingos andraplats! Tycker egentligen att Domingo var bättre än vår häst. Han gjorde ju allt jobb och var jättetapper så han hade fått vara värd att vinna. Det blir till att hålla utkik nästa gång han startar får då vinner han nog. :) :bump::banana::bump:

...o Love Heart var tvåa på 18,0 igår :banana:

o Grattsi Oki till tredjeplatsen såklart :bump:

Senast ändrad:

Grattis OKI till Galihos tredjeplats!!! :banana::banana::banana:

Tack så mycket!! :bow::bow:
Jag är så otroligt glad över detta! :laugh:
Mill Gibson var dessutom 6:a i samma lopp och båda hade hopplösa utgångslägen med bakspår (10 och 12). Fick gå sista 700 i tredje och fjärdespår från kön samtidigt som ledaren avslutade sista 500 på 11,5...
Dem kunde dessutom som 10 och 12 år gamla putsa sina personliga rekord till 14,0 respektive 14,6 med voltstart!

Helt fantastiskt! Vilka hederskillar! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar