Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Grattis till alla er som har haft fina framgångar på slutet!! :bow:

:banana: Särskilt grattis till två stycken med andraplatser... :banana:

Trygg och Good Vibration E. :love:
Tvåa på V75 idag!!
50 000 goda skäl att jubla ordentligt!!!
:bow:

Aldermarin tvåa igår på Bergsåker.
Nytt prydligt rekord 23,9!!
:bump:

Jaa, GRATTIS Trygg Och GRATTIS Aldermarin!
Och GRATTIS till alla andra också som jag missat! :bump::bump:

Grattis till alla er som har haft fina framgångar på slutet!! :bow:

:banana: Särskilt grattis till två stycken med andraplatser... :banana:

Trygg och Good Vibration E. :love:
Tvåa på V75 idag!!
50 000 goda skäl att jubla ordentligt!!!
:bow:

Aldermarin tvåa igår på Bergsåker.
Nytt prydligt rekord 23,9!!
:bump:

Tack tack:bow:

GRATTIS! Lina Renberg(Ballerina) med Jahnita till segern på Hagmyren idag:bump:

GRATTIS GRATTIS allihopa

Sen grattar jag även Spang Brage ( alias Heffaklumpen) till dagens andraplats på arvika :bump: :bump:

Våran Malin (Starport) var säkert med o drev o hjälpte till lite från ovan :love:

GRATTIS GRATTIS allihopa

Sen grattar jag även Spang Brage ( alias Heffaklumpen) till dagens andraplats på arvika :bump: :bump:

Våran Malin (Starport) var säkert med o drev o hjälpte till lite från ovan :love:

JA!!! Heffa GRATTIS Från mig oxå!!!!!!!!!!!!!!

*kl*

Så här långt bak får inte tråden ligga!

Grattis 64-oddsaren Groucho som tog sistapengen i V75-2 på Bergsåker i lördags! :banana:
(Vad synd att jag har så dåliga glasögon så att jag inte INNAN såg att en på Buke hade med häst i samma lopp!!! Då hade vi kunnat vara nervösa tillsammans innan start! :))

Grattis Aldermarin till en fin 3-plats på tangerat (eller var det nytt?) rekord den 30/6!:bow:
Han är verkligen i form!!

Å Grattis till Heffaklumpens Spang Brage till tredjeplatsen på Drammen igår...:bump:

Lite kul eller vad man säger att det är starport ( vår lilla ängel) som startat denna tråden :bow:

Ja grattis till alla.
Å grattis till min pollas lillasyster som kom 5:a i v75 i lördags. Så himla kul att hon går bra nu i nästan varje start. Fått pengar var gång nu en lång tid. Vunnit o blitt placerad.

Grattis Monsieur de Mai till Tosca du Lings rekordsänkning och till en snygg bronspeng i tufft sällskap! :banana::bow::banana:

TJT: Nästa gång står han hela vägen!! :bump:

tinafinis pålles syster får hänga på med liksom ni andra som har haft häst till start!:love:

GRATTIS OKI OCH OTHELLO till 3:e platsen i Montén på Solänget denna kväll!! :bump:

Grattis MdM också till Toscas fina tredjeplats!! :bump:

Ett JÄTTEGRATTIS till Maddizz som var tvåa i samma lopp som mig med Ghettos Miracle! :bump::banana::bump:

Och grattis till MDM och alla ni andra som tagit fina placeringar på sistone!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar