Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Och grattis alla andra jag missat, jag som inte hänger med så bra i denna tråd :o

Grattis Camela och Inbyflickan!:bump:

:banana: :banana:GRATTIS TRYGG!!!!:banana: :banana: GRATTIS TRYGG!!! :banana: :banana: *hade svårt att välja färg....tog båda* ;)

Familjehästen Good Vibration E. tvåa med Heiskanen på Axevalla.
Nytt rekord, 14,7 am. :bow:

P.S. Vad gjorde Veijo på vägen då? 1500 kr för att ha stört medtävlare såg jag.

Tack!:D

Axvalla är verkligen en sådan mysig bana!:love:

P.S. Vad gjorde Veijo på vägen då? 1500 kr för att ha stört medtävlare såg jag.

Dressen sprack där bak och han hade ingenting under!!:eek:

Nej, när han gav upp spetsstriden så backade han ner lite snävt..:angel:
Med punka som följd så med tanke på det gjorde han ett kanonlopp!

Vibbe går mot min vilja till Svanstedt på söndag...:mad:

:bump:GRATTIS TANT ACKA!!:bump:

En hedervärd tredjeplats för Eject som fick gå den tunga vägen!:bow:

Grattis till alla andra i tråden med!:banana:
Det är så roligt att följa alla Bukisar.:love:
Så glöm inte att skriva i "Till Start-tråden" när ni själva eller hästarna ska ut på banan.:)

Grattis Aldemarin till en snygg 5:e plats på V-75:an!:bump:

Tack! Jag var hemma och såg loppet på tv(fick lov att ta hand om hästarna här hemma), guuud så han avslutade:eek:
Jag tänkte när han galopperade(som han annars aldrig brukar göra) att det var över där, men sen kom han ju som ett skott!! Slog av både Lundås Emelie och Vimseld:bow:
De va synd att galoppen kom annars hade han nog varit längre fram...
Eklöf trodde att det släppte i banan, men han var super nöjd med insatsen och berömde honom mycket:D

Va kul!:love:

Såg att det smög sig in ett litet r. Är det en nitisk banveterinär eller är han svår att hålla fräsch?
Är det det sistnämnda så gjorde hanju ett än mer kanonlopp med galoppen och allt! :)

VA?! Nej, du måste sett fel. Jag gick in på resultat listan och kollade, och där fanns inget r, du måste ha blandat ihop det med r:et som står för rikstoto...

:rofl: Jag var inne och kollade hans starter och måste ha blandat ihop det! Var nog i någon tidigare start! Eller...?:o
(Söker för fullt just nu på STC efter att parallellt kolla travhästannonser så jag kanske inte ens var inne på hans resultat..:crazy:)

Han har väl startat en del inom rikstoton så det hade varit många hältor på honom i så fall!:p

Är det han du har på din Avatar?

Ja, de har du nog;)
Ja, de har blivit en del v75 starter nu, så det finns en del r där men inte rapporteringar:D Han har haft en eller två stycken men det var jätte länge sen..

Ja, de e han på bilden:love:
Det var en bekant till oss som tog bilderna när vi var på Årjängs travbana där han övernattade när vi skulle till Momarken. Han hade en sån där lyxig kamera, och det blev lite bättre bilder än när vi tar med våran svaga digitalkamera;) Så vi fick några.

Tack Trygg!!!!! :love:

Jodå, han var duktig. :laugh:
Synd att jag inte fick se men Finlandsfärjan erbjöd ingen ATG live. :(

:banana: :bump: Grattis Aldermarin till femteplatsen!!! :bump: :banana:

Att jag först trodde det var en liten bloding med mycket pannlugg ska jag nog tala tyst om.. mina ögon fungerade inte riktigt på lördagsmorgonen, 15 minuter senare insåg jag att det nog var ett kallblod iallafall.

Riktigt snygg i kroppen måste jag säga!

Att jag först trodde det var en liten bloding med mycket pannlugg ska jag nog tala tyst om.. mina ögon fungerade inte riktigt på lördagsmorgonen, 15 minuter senare insåg jag att det nog var ett kallblod iallafall.

Riktigt snygg i kroppen måste jag säga!

Ja, han är väldigt smäcker:D Men jag tycker att han superfin så och det har blivit fina avkommor efter honom:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vegansk efterrätt?