Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Stort grattis till misan!! :bump:
Egen uppfödning som var tvåa i debuten med galopp. Jo jo. :bow: :bow: :bow:

Grattis Hummelibumlan till andraplatsen för Right Over på Solvalla, onsdag! :bump:
En stor eloge till hästens tränare och kusk som alltid kör så vårdade lopp och är så rädd om hästen. :bow:

*kl*

Tar fram trumpeten och blåser en fanfar för alla i tråden!

GRATTIS!
*Ta-tam-tam-tam-taaaa*

Obs! Gäller för prestationerna på banan, endast inläggsskrivare får bara ett litet;

-Tut!

Grattis Fnobby till 5:an med Dropdead Beauty !! :)

Min satt tredje invändigt med en hel arme´ av trötta ryggar framför, drog inte en liten pust ens, var helt oanvänd efter loppet... Med facit i hand hade kusken kunnat sitta kvar i ledning!

Gick allt bra med lastningen sen? såg att det var lite haveri en stund..
Jag ropade förresten på dig, känner igen dig med rätta färgerna på! stod och duschade häst men du hörde nog inte.. .

åh grattis allesammans !!! :)

själv längtar jag efter att få ut och tävla igen :)

Grattis! Tosca du ling och Linda som tog en seger på Rättvik idag:bow:

Tack:) Vi lyckades krumelura oss emellan den där armén med trötta hästar..
Jaha, gjorde du? Nej det måste jag ha missat.. Jag får skylla på grus i öronen eller något:D

Ja han är :love:. Håller han bara ihop så är han den bästa häst jag kört någonsin. Men han är skör som tusan.Därav att han inet har startat. Han har tydligen gått sönder var gång han varit klar.

Hoppas att han håller ihop nu då?:love:

Är det du som leasar honom?
För ett par år sedan var vi uppe hos Ylva och kikade på ev. leasinghäst.
De stod med så många hästar så de erbjöd bra leasingavtal!
Undra om de har kvar den "dealen" nu med?
Detta var ju under deras "mellanår" så nu är det säkert mer drag efter Simb-hästarna igen!
(En vän var på fest med "Simbarna" och en massa annat löst Slättfolk ;) och ringde därifrån på natten..Tack å*e..Då berättade hon att de hade redan en köpare till ett ofött föl e: Viking Kronos för ett sjusiffrigt belopp..Sant eller var det ett resultat av att klockan var närmare 04 och glaset var tomt)

I vilket fall så hittade vi en 2-åring ett par mil därifrån som vi köpte istället.
Tyvärr. En Simbhäst hade nog varit ett bättre alternativ! :p

Senast ändrad:

Ja jag leasar honom. Vet inte vad de har för leasingavtal, jag har ett eget avtal som jag har på leasinghästar, väldigt ofördelaktigt för hästägaren ;)
De har fina pållar :-) , vet ett par unghästar som är wow.
7siffriga belopp gillar vi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror