Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Grattis Hummelibumlan till andraplatsen för Right Over på Solvalla, onsdag!
En stor eloge till hästens tränare och kusk som alltid kör så vårdade lopp och är så rädd om hästen.
Min satt tredje invändigt med en hel arme´ av trötta ryggar framför, drog inte en liten pust ens, var helt oanvänd efter loppet... Med facit i hand hade kusken kunnat sitta kvar i ledning!
Gick allt bra med lastningen sen? såg att det var lite haveri en stund..
Jag ropade förresten på dig, känner igen dig med rätta färgerna på! stod och duschade häst men du hörde nog inte.. .
Tack Vi lyckades krumelura oss emellan den där armén med trötta hästar..
Jaha, gjorde du? Nej det måste jag ha missat.. Jag får skylla på grus i öronen eller något
Ja han är . Håller han bara ihop så är han den bästa häst jag kört någonsin. Men han är skör som tusan.Därav att han inet har startat. Han har tydligen gått sönder var gång han varit klar.
Är det du som leasar honom?
För ett par år sedan var vi uppe hos Ylva och kikade på ev. leasinghäst.
De stod med så många hästar så de erbjöd bra leasingavtal!
Undra om de har kvar den "dealen" nu med?
Detta var ju under deras "mellanår" så nu är det säkert mer drag efter Simb-hästarna igen! (En vän var på fest med "Simbarna" och en massa annat löst Slättfolk och ringde därifrån på natten..Tack å*e..Då berättade hon att de hade redan en köpare till ett ofött föl e: Viking Kronos för ett sjusiffrigt belopp..Sant eller var det ett resultat av att klockan var närmare 04 och glaset var tomt)
I vilket fall så hittade vi en 2-åring ett par mil därifrån som vi köpte istället.
Tyvärr. En Simbhäst hade nog varit ett bättre alternativ!
Ja jag leasar honom. Vet inte vad de har för leasingavtal, jag har ett eget avtal som jag har på leasinghästar, väldigt ofördelaktigt för hästägaren
De har fina pållar :-) , vet ett par unghästar som är wow.
7siffriga belopp gillar vi.
Hästmänniskan Ja, jag rider inte 7 timmar i veckan på de som är i full träning. Men jag gillar inte att rida varannan dag heller. Och som du skriver...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.