Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Grattis cämela till ett nytt, prydligt rekord för Inbyflickan. 1.14.3 ak. :bow:

Får lov att säga grattis än en gång till ett väl genomfört lopp av "Lill Riva".
Hon har ju min polla att brås på :D:angel:
Saxat från banan: "Blev hängande i spåren och kom fram till ledaren. Pressade på över sista långsidan och fick grepp i början på upploppet, kunde inte stå emot vinnaren men svarade för ett mycket bra lopp."

:banana: Grattis oki och Galliho till femteplatsen igår!!! :banana:

Tant Acka och Eject får finna sig i att gratulera från de slagnas skara. :( ;)

:banana:GRATTIS Lines till Karma Zet´s pengaplacering på V75:an igår!:banana:

Ps! Vad gjorde kusken, skulle hon ta den kortaste vägen tro? ;)

Grattis OKI och GALLIHO!!!

Grattis LINES och KARMA!!

(Jag tyckte mer det såg ut som att de körde upp i vagn på framförvarande ekipage lite grand? Och därmed tappade fart)

Jag tänker gratta mig själv och min russdam till de nya rekordet vi tog idag ;)

Hon sänkte med 2,9 sek. och gick som en klocka ! Tog i för en gångs skull och var riktigt bra :D 6:a i ett halvtufft lopp :)

2.16,7 är det nya rekordet ;)

Om vi säger så här; hon skickade sin syster att säga hej då när som åkte hem :angel:.

Läser på travnet -lägger ut det här med för de som inte har läst det- att förutom böterna summerades loppet så här:

"- Hästen kändes fin men jag valde att köra lite för snällt, och det ångrar jag så här i efterhand."
(Katrin K Frick om Karma Zet.)

Be Spanarn skicka paketet med den ouppackade Ingves till dig nästa gång!;)

:banana: :banana:GRATTIS TRYGG!!!! :banana: :banana:

Stort grattis till Trygg och familjehästen Good Vibration E.

Tvåa på Åby ikväll med Kermit, (oj, f´låt) Svanstedt i vagnen. :bump:

Måste ju Gratta Hunter Brodde på Valla idag, satt fast med ALLT kvar som trea på 16,5 2140 volt....
Erik var helt vild efter loppet.....måtte han få hålla ihop den hästen :love:

GRATTIS!! Helge gul och Ulf Ohlsson till en snygg seger på Romme den 28/5:banana:

me du glömde juh gratta han som drog lasset från start till mål... han blidde juh 3 till slut min lilla skutt..

passar på att gratta abbe som gjorde de så bra.. bara 4 loppet i år. eller ja sen september 07

Tack! :laugh:
Det var skoj att han var så pass bra idag efter att ha varit borta så länge. Ännu roligare hade det kunnat varit utan "onödig" mangel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar