Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Jag skickar också ett stort grattis till TJT och Domingos andraplats! Tycker egentligen att Domingo var bättre än vår häst. Han gjorde ju allt jobb och var jättetapper så han hade fått vara värd att vinna. Det blir till att hålla utkik nästa gång han startar får då vinner han nog. :) :bump::banana::bump:

Ja, jag är då supernöjd med honom!! :bump: Tyvärr så kunde han inte driva på och svara er häst på slutet, Tony sa att han var helt låst i vänster töm och var inte körbar alls, förlorade massor på det... Så nu blir det väl en rundsmörjning så kommer vi igen sen! Jag trodde efter första varvet att "Det här håller aldrig hela vägen" men det gjorde det ju, nästan! :laugh:

Och grattis alla andra det gått bra för, Buke-hästarna regerar!!

Senast ändrad av en moderator:

En riktig Bukefight:

lopp_3.jpg

Tack Indy och martha!!! :D

Hon känns riktigt fin och resten får ni läsa om i snacktråden... :eek:

Grattis Ghost till kvalet och Peak till Brazzes fjärdeplats och Effans femte igår på Bs!:banana:

det går så bra för alla så varje gång man kollar in här är det mååånga det gått bra för. kul kul!

grattis alla! :D

Tack! :bow: :bow: :bow:
Jadå, de har betalat sig den här månaden. :bump:
Hon gjorde ett bra lopp igår i alla fall (till skillnad från förra veckan) och kusken sa att hon hade vunnit om han hade kört utvändigt (kom loss på OS, men hon är helt ospeedig tyvärr så hon hann aldrig få upp farten), så vi är jättenöjda med hennes insats. :)

Grattis Lines och även grattis till Fnobbys 3:e plats som kusk!

Får väl passa på att skicka ett kollektivt grattis till oss från Karlstad i dag, min var 2:a, Martha kvalade, Heffaklumpen fick med sig ett godkänt premielopp ! :D
Vi är på g nu, det fattas bara att vi kan få ha en riktig fight i samma lopp också, men det kanske kommer nästa år ?? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar