Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

:banana: Grattis Mehl till IMPERIAL D'ORs 3:e plats idag:banana:

Jag hänger på :bump::bump:

Sen får jag Gratta vår egna lilla Heidi Kemp som var trea idag, ledde nästan hela vägen men förstod inte att man ska svara dom som kommer, så hon blev knappt slagen med en halv längd till ettan och nån cm till tvåan. 19,1 och hon är vår första tvååring som startat :love:

TACK SÅÅÅ MYCKET!!! Du kan inte ana hur stolt jag känner mej nu :banana: Första starten för första starthästen vi haft i egen ägo efter snart 20 år som uppfödare!!! Nu blir du väl ännu mer sugen på hans "lilla" helbror:D

haha... Klart jag blev det!!!! men dock tyckte jag om han lika mkt innan med!!hehe!!!:bump: tänk så bra det kan bli!!!:banana:
hoppas oliver blir lika fin.... fast hos mig då kankse

Blåser en kollektiv fanfar för alla som på ett eller annat sätt har gjort sig värda ett tuu-uuu-tilituuut!

-Tuuut!

..och GRATTIS! :love:

Grattis Ghost till kvällens 3:e plats med Ma Belle Joujou :banana:

(grattis till Ina 79 också)

...och jag har missat martha som här får ett försenat Grattis :laugh:

Tack alla! :idea:

Ina79 var också på plats och såg till sin pålla.

Jag tror jag fick godkänt på vad jag gjort hittills! :banana:

Kuskens kommentar: Hade hon inte tappat travet till slut så hade vi vunnit! Han fick sluta köra och hjälpa henne sista biten. Förståeligt efter en sistasväng i fjärde!

Grattis Oki till Othellos 4:a ! Hygglig tidssänkning från hans förra fjärdeplats! :laugh:

Tack!
Han gjorde det riktigt bra och hoppas hoppas hoppas att han börjar fungera nu. Detta var ett fall framåt i varje fall. :bump:

Grattis oki!

Och grattis Victorius och J_M_B till tredjeplatsen med Victorius Ås!

Och ett litet grattis till Netted för andraplatsen med Xanthos Crown så klart...

Grattis Oki! :banana: det hoppas jag också!

jag får väl gratta mig själv, till Xanthos Crowns 2:a plats bakom Adrian Chip igår:D :bump: väl värt regnet. Adrian gick 11.4(5?) sista 500, Xanthos 1.10 :D

synd han inte fick vara med där framme..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar