Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Grattis Cambrie till andraplatsen!
och grattis till Aldermarin som jag tror fick med sig en slant från V75 i helgen :banana::banana:

Tack, hon gör bra prestationer mest hela tiden men vinna, det vill hon inte:p... Nåja... Det är ju trevligt att hon springer in bensinen till tävlingarna i alla fall... Nästa gång!

Grattis till alla som det gått bra för!

Tack, ja det va ju bra att han fick lite pengar. Men det syntes på honom att det inte var samma gnista nu som förut. Så funderade på om han var lite sliten,han har ju hållt igång i nästan 1 år nu. Så nu ska han få en välförtjänt vila i iallefall 6 veckor;)

Oki's Mill Lazer 5:a på 15,1 !
För en gångs skull satt jag inne och kollade på TV!

Tusen tack....Det var inte tomt sa jorma :D...vilken liten fin flicka hon är :love:

O GRATTIS Mehl till premien :bump: ( o lsz också som uppfödare då :D )

Hmm, det var ju svenskt rekord för utländska ston i hennes lopp...undrar om hon är snabbaste svenska sto nu i dagsläget ? Nån som vet ?

Nä, Filoxenia Light gick 1.14,8 1640m auto som tvååring.
För utländska ston var det tidigare rekordet 1.17,7 1640m auto.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar