Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Grattis indyhope till dagens andrapris för Global Jolly! :banana:

det var sissel godiva som vann! och xanthos crown var trea (jäkligt trist ändå) och gjorde ett kanonlopp :bow:

tack!:D

Grattis Gimmie till Lipton Millponds andraplacering (även om jag tycker det var väääääldigt fult att inte informera i förhand :angel:)

:bump::banana::bump::banana::bump:

Grattis Gimmie till Lipton Millponds andraplacering (även om jag tycker det var väääääldigt fult att inte informera i förhand :angel:)

:bump::banana::bump::banana::bump:

Ehhh, jag trodde du sett det. sen vill jag ju inte ropa hej för tidigt...
(med tanke på tidigare strykningar).

Grattis Gimmie!!!!!:bump::banana::bump::banana:

TACK SÅÅÅ MYCKET!!! Du kan inte ana hur stolt jag känner mej nu :banana: Första starten för första starthästen vi haft i egen ägo efter snart 20 år som uppfödare!!! Nu blir du väl ännu mer sugen på hans "lilla" helbror:D

grattis från mig med till mehl min skrutt fick juh stryk så de e bara att gratulera... skrutten blev "bara" 5..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar