Gratis webplats med gott om utrymme?

Sv: Gratis webplats med gott om utrymme?

Ja, men jag menade ju naturligtvis vad Loopias webhotell kostar vanligtvis. Det är ju väldigt viktigt att man vet vad de tar ut för priser efter första året är slut och då finns det betydligt bättre deal än så!

/Erica
 
Sv: Gratis webplats med gott om utrymme?

Cheeserica skrev:
Ja, men jag menade ju naturligtvis vad Loopias webhotell kostar vanligtvis. Det är ju väldigt viktigt att man vet vad de tar ut för priser efter första året är slut och då finns det betydligt bättre deal än så!

/Erica

Japp men nu behöver hon inte tänka på så mycket ett år framåt :)

Men som sagt det är viktigt att skicka in pappren minst 3 månader så man kan flytta den dagen kontot går ut.

Det gjorde jag :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 493
Senast: Cilva
·
Hästhantering Detta är inte min häst men en väns häst! Hästen är en halvblodsvalack född 2001. Som 2 årig hingst på väg till betet gick han över...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 812
Senast: tuaphua
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 500
Senast: moonstruck
·
IT & mobiler Håller på att bygga om sidan i Frontpage och ska snart ladda upp den med något FTP-program. Vet att det finns gratis på passagen och...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp