Gratis husritnings program?

MaRomer

Trådstartare
Tänkte leta lite och se om man kunde få ihop sitt "drömhus" Så vart kan man ladda ner bra gratis program??

Sv: Gratis husritnings program?

Googles Sketch up ska enligt uppgift vara bra. Jag har inte haft möjlighet att sätta mig in i det så jag kan inte ge någon egen uppfattning! Prova så får du se :)

Läste lite om detta innan. Men trodde inte det va gratis;9 Är ju hemma och sjuk just nu så får nog sätta mig med det;) Kan ju vara så att man kan "bygga" stall i det programmet oxå kanske;)

tyvärr finns det inget som är gratis och bra, sketchup har många brister, med enda fördelen att det är gratis.

ett vettigt program avsett för endamålet kan man importera mycket färdiga moduler i och man slipper göra själv.

tyvärr finns det inget som är gratis och bra, sketchup har många brister, med enda fördelen att det är gratis.

ett vettigt program avsett för endamålet kan man importera mycket färdiga moduler i och man slipper göra själv.

Det har du säkert rätt i! Men nu är jag bara hemma och sjuk och vill "leka" lite;)

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 129
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
807
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?

Hund, Katt, Andra Djur