Gräsklipparproblem

checking_the_oil_47A.jpg
 
Jag ska alltså inte vrida en åt gången utan båda samtidigt?
Förstår inte hur du ska vrida en?

Plupparna finns för att du ska ha ett mothåll till ett verktyg. Ungefär som en skåra för en skruvmejsel. Du lägger något mellan plupparna och använder dem för att få grepp om locket.

Lägg t.ex. en fil eller skaftet av en skiftnyckel där och vrid, Då får du grepp, av plupparna.
 
Förstår inte hur du ska vrida en?

Plupparna finns för att du ska ha ett mothåll till ett verktyg. Ungefär som en skåra för en skruvmejsel. Du lägger något mellan plupparna och använder dem för att få grepp om locket.

Lägg t.ex. en fil eller skaftet av en skiftnyckel där och vrid, Då får du grepp, av plupparna.
NU fattar jag! Ska inte säga hur jag tänkte :banghead: :laugh:
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 563
Senast: TeamLundVer
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 442
Senast: Hazel
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 915
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 847
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp