Gramantyglar

Sv: Gramantyglar

Måste bara tillägga för att få en riktig westwrnhäst måste du ha ett träns som inte vill sitta kvar om hästen skakar på huvet, sen behöver man en cowboyhatt, utan den kan man inte rida western. Och sist men inte minst ett rejält lasso:D
 
Sv: Gramantyglar

Träns som inte sitter kvar är fixat, typ 10 år gammalt nu..
En hatt är fixad, min fina hjälm är så stor eftersom den är från england *morr*
Lasso är fixat de med, grimskaft..
 
Sv: Gramantyglar

Slänger hon upp huvudet kanske du ska välja en martingal istället? Det hade jag på min travare när hon skenade loss i början...
Till alla er andra.. Är det inte lite taskigt att snacka en massa skit på en tråd som någon skapat för att få hjälp?? Eller är det bara jag...
 
Sv: Gramantyglar

Tja......jag gråter inte av ånger i alla fall för att jag var med och kapade tråden. :D

OM nu personen som skapade tråden verkligen har dess problem så får TS skaffa en tränare och lära sej rida!

Om det är ett Troll så har trollet antingen kul åt våra lustigheter eller tycker att vi saknar humor och morrar i ett hörn.
:smirk:
 
Sv: Gramantyglar

Toriryttaren skrev:
OM nu personen som skapade tråden verkligen har dess problem så får TS skaffa en tränare och lära sej rida!
Herregud.. det var ju verkligen bra sagt!:eek: Tänkt på att personen kanske kan rida och att hästen är svår? Skapa en egen tråd att snacka skit på istället...
 
Sv: Gramantyglar

Du behöver en tränare, inte en massa grejjer att smycka din häst med tills den liknar en julgran - och vad ska du då ta till när inget annat hjälper längre?
 
Sv: Gramantyglar

Och du har varit på Bukefalos hur länge????? ;)
Några månader!
Jag har varit här längre än så och sett massor av liknade trådar MASSOR!

Jag delar gärna med mej av det jag kan till den som vill höra.
Men denna person är antingen i STORT behov av en tränare som kan ge tips eller en som vill ha igång folk i hetsiga diskutioner om hjälptyglar.

:crazy:
 
Sv: Gramantyglar

Toriryttaren skrev:
Och du har varit på Bukefalos hur länge????? ;)
Några månader!
Jag har varit här längre än så och sett massor av liknade trådar MASSOR!

Jag delar gärna med mej av det jag kan till den som vill höra.
Men denna person är antingen i STORT behov av en tränare som kan ge tips eller en som vill ha igång folk i hetsiga diskutioner om hjälptyglar.

:crazy:
Spelar det någon som helst roll hur länge jag har varit aktiv här på buke?? På vilket sätt har det att göra med att du bombaderar en tråd med skitsnack när trådskaparen skapade tråden med förhoppningar om att få hjälp?
 
Sv: Gramantyglar

Jag har gett ett seriöst svar (om eventuellt trådskaparen är seriös och inte bara ute efter att skapa debatt och bråk om graman, som är ett av favoritämnena här att bråka om)

Om trådskaparen hade använt sökfunktionerna så hade Ts hittat massor av trådar i samma ämne!

Det har jag fattar genom alla åren jag har surfat runt på Buke. ;)
(jag har varit aktiv här sedan stallet tiden men har bytt namn)
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 695
Senast: yamyam
·
Hundträning Detta gäller min mammas hund och hon är den som tränar med hunden så jag har nog inte svar på alla frågor men skulle vilja höra lite...
2
Svar
29
· Visningar
2 199
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första träningspasset på agiltykursen. Pälsmonster och jag gick ju en nybörjarkurs i våras, så det här är en fortsättningskurs...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp