Graman på prisutdelning?

Ebine

Trådstartare
Undrar om där är någon som vet ifall det är tillåtet att ha graman på sin häst när man är inne på prisutdelningen??

Sv: Graman på prisutdelning?

Ja det är tillåtet på stor häst men jag tycker inte det finns någon andledning att ha graman på prisutdelning.

Sv: Graman på prisutdelning?

Ja det är tillåtet på stor häst men jag tycker inte det finns någon andledning att ha graman på prisutdelning.

Har man en häst som ställer sig på prisutdelningar så kan en graman vara ganska lämpligt att ha, med tanke på allt kaos som det ofta blir...

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med helgens dressyrtävlingar i tyska Hagen hade man individuella ärevarv för de placerade ekipagen. Därefter kom ryttarna in...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik En ridskola tänker börja använda en triangelmärkt häst i verksamheten. Detta mot att hästägaren får gratis uppställning. Vad jag vet är...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 526
Senast: Cambrie
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 004
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden